سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Saturday, May 06, 2017
جنس مخالفم خلاف
باد موافقم قیاف
شوق وصال من مثال
طوق عناد من طواف
شور نشستنم بِجَه
کور خرامشت کلاف
سبزه به چشم من خیال
گونه گل نشسته ات
غمزه به روی تو شبح
روح خزانه ام تَرَک
شرح شبیه قوس تو
رنجه به رنگه چون قزح
دوری دور دور تو
میکندم شیر ژیان
باز نکن جعبه ران
کان که میانه اش لکان
کون و مکان همچو تویی
فتنه کند همچو فروید
خواستنت پس زدن است
پس زدنت چاله ی چاه
دمبل دال دول ما
دال مدال دودول ما
پنجه قنج گنج تو
رنجه دنج خنج تو
مینشود همچو تویی
مونس جان گای من
لعبت فت فتان من
شوکت شک شکان من
خالی باغ من تویی
راهی راغ تن تویی
من متنم مطنطنم
تو مُثُلی مسلسلی
وقت قتال دار من
آن وصال کنار من
‏قوس نداده ات قدح
موس نژاده ات قزح
لنگ گشاده ات فرج
شرت فتاده ات حرج
مینرود تا به کرج
آنجه رود به کون ما
پ.ن. چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آید؛ حالا این قافیه اینجا میتونه قافیه زندگی باشه