سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Wednesday, May 03, 2017
در محضر کشیش

همکاری دارم که میگوید مردان در رختخواب خر زنان اند و هرچه تایید ممکن است را میکنند و هر نوع ابراز علاقه ای حس کنند میطلبد را از خودنشان میدهند و طبیعتا هیچکس نباید روی اینطور حرفهای بعضا به شدت خلاف واقعی حساب کند. من به شدت با این تعبیرش به این معنای کلیشه جنسیتی زده که میگوید، مخالفم. در عین حالی که شاید در ظاهر از من هم بعضا برمیاید چیزهایی از خودم عملا به طرف مقابل بروز دهم که اینطور شائبه هایی را به شدت تقویت میکند. اما منطق اتفاقات در ذهن من ۀنطوری نیست که همکار مذبور مدعی آن نیست. اولا همانطور که یک بار به تشریحش پرداختم، فضای سکس برای من جولانگاه تحیل فانتزیک است و توش منطقی خاص به خودش برقراره که بیرونش دیگه صادق نیست. مثلا همون فانتزی بچه دار کردن طرف تو سکس. گذشته از این موضوع دومین چیزی که ممکنه به عدم صداقت رختخوابی تعبیر شه ولی به زعم من منطق پشتش اصلا اونطوری نیست که همکارم میگوید، ابراز نارضایتی های جنسی و ترن آف هاست. مثلا در سکس از بوی مشروب مخصوصا اگر از دهان طرف متصاعد شود، خیلی بدم میآید و ترن آفم میکند. ولی هیچوقت در شرایطش توی ذوق طرف نمیزنم و تمام سعیم را میکنم که این مطلب بروزی پیدا نکند تا مراسم فسق و فجور طرف منقص نشود. یا اگر از سایزی دربدن طرف راضی نباشم، مثلا سینه اش کوچیک است، یا مهبلشان زیادی تنگ بوده باشد یا گشاد، همانجا قطعا اینرا نخواهم گفت. حتی فراتر از آن اگر هم بپرسد، در عمل دیدم که دروغ هم ممکن است بر زبان بر خلاف واقعیت ذهنیم جاری شود. نمیدانم کار درستی است یا خیر اما بهرحال واقعیتی است که هست. اما چیزی که میترساندم و از عواقب همین مطلب است، مواجهه با رویکرد متقابل دختران است که شنیده ام حتی در این زمینه رادیکال تر از پسران عمل میکنند و در رختخواب هیچ نکته منفی ای را بیان نکرده و حتی به اغراق برعکسش را بروز میدهند تا به غرور و منیت مردانه خدشه ای وارد نشود. مثلا زود انزالیت را لاپوشانی کنند با اَدا یا ادعای ارگاسم شدن زودرسشان که عذاب وجدان نگیری یا در تعریف از سایز آلتت گزافه گویی کنند در حالی که راضی نبوده اند و کوچک بوده برایشان. یا بوی عرق و موهای بدنتان اذیتشان کرده ولی به روی خودشان نیاورند و حتی از میزان و شدت حدتشان تعریف کنند. و متاسفانه حتی فکر و خیال درباره همه اینها که از وقتی به ذهنت خطور کرد، گریزی ازشان نیست، بسی افسرده کننده طبع جنسی است.