سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Saturday, April 22, 2017
در محضر کشیش

یکی از شرایط یک پارتنر خوب حتی اگه بخواد در سطح مطلقا سکس پارتریشم که شده تحدید شه، اینه که فرق دیالوگهایی فضای جنسی(که فی الذاته توش فانتزی و خیال بایسته است اجازه شلتاق داشته باشه) رو با حرف حساب و موضع طرف مقابل در غیر اون فضا متوجه باشه. مثلا من تو سکس فانتزی بارداری و بچه ساختن از خودم رو دارم. حتی چونه زدن سر اسمش بچه در حین دخول خیلی برانگیزاننده و لدت بخشه برام. اما تو زندگی واقعی اصن داستان اینطوری نیست. انقدر از مسوولیت بچه ای که خودم به این دنیاش میارم میترسم که اَداپت کردن رو خیلی ترجیح میدم(البته انقدر پیرهن پاره کردم که بدونم حکم قطعی درمورد آینده دادن کار عاقلانه ای نیست، اما لااقل موضع الانم اینه دیگه)؛ مگه پیش بیاد یا تو شرایطی گیر کنم توش(مثلا طرفی باشه که خیلی بخواد و منم خیلی خاطرشو بخوام!) که به خاطر اون وجهه مسوولیت پذیریم، َپاش وایمیستم بهرحال. حالا فک کن یکی این رو جدی بگیره و برای تولید مثل رو من حساب کنه به عنوان یه علاقه مند به اینکار! یا برعکس به خاطر اینکه بچه نمیخواد، بِبُره بره! الغرض به نظرمن که اگه میخوای یه دیالوگ مفید برای شناخت موقعیت داشته باشی، باید بذاریش یه جایی که اصن دسترسی به رختخواب نیست. و الا هر برداشت عجیبی میشه از توی حرف هایی که اونجا رد و بدل میشه درآورد. البته منظورم این نیست که اونچه تو رختخواب اتفاق میافته، دروغ دَبَنگه: اونجا همه گزاره ها با منطق خیال و فانتزیک خودش برقراره. اما بسط اونطور شنیده ها به دنیای واقع که توش منطق تجریدی زندگی عینی و بیرونیمون استواره، اشتباه محضه.

پ.ن. بازم تاکید میکنم منظورم دروغای مزخرف رختخوابی آدم لمپنا نیست که مثلا تو رختخواب به طرف میگن عاشقشن یا قول ازدواج میدن، در حالی که تو ذهنشون اوشون ضرفا یه سوراخه(یه دختر خراب) که صرفا با این اسم رمز میخوان قفل لنگاش رو از هم باز کنن. ولی این محتمله که محبت خاصی تو رختخواب بین تو طرف مقابلت ایجاد شه که بهش بر اساس واقعیت اون لحظات بگی دوسش داری که اونم اگه فازت رو بگیره، تو این حس تعلق شیرین حتی برای لحظاتی هم که شده، شریک کنی. نپیره هم حالا چیز مهمی نیست. البته این به این معنی نیست که اوکیه در باقی موارد دوسش نداری یا ازش متنفری! ولی مثلا باب این قضیه بینتون باز نیست اصولا و بنا بر عشق و عاشقی نیست. مثلا مناسبت بینتون سکس پارتریه؛ نه فول پارتنر شیپ. اما اگه با طرف حال میکنی و معاشقه باش لحظات خوشی رو براتون قراهم میکنه، به زعم من هیچ ایرادی نداره اونجا موقعیت که طلبید، بگی دوسش داری که سکسه با چاشنی رومنس بیشتر بهتون بچسبه. اما اینو نمیبایست به معنی خاصی که عدول از مناسبات بینتونه تلقی کرد.