سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Tuesday, October 16, 2012
این‌که پاهای زشتی داشته باشی یه بحثه؛ این‌که نفهمی که زشتن و وقت و بی وقت اکسپوزشون کنی یه بحث دیگه. من به همون شدت که به پاقشنگ‌ها(که به زعم من خیلی معدود اند) جذب می‌شم، به سمت اینایی که پاهاشون زشته ولی می‌دونن و همیشه با جورابی چیزی نمی‌ذارن اکسپوز شه و تو ذوق بزنه، هم جذب می‌شم(سکس در حالی که طرف جوراب پاشه هم حال خودش رو داره). اما اونایی که پازشت اند و اصلا این مساله رو لحاظ نمی‌کنن برام ترن‌آف کامل اند.
پ.ن. اهمیت زیاد پا(تو این پست کلا منظور از پا همون فوت انگلیسیاس یعنی مچ به پایین) تو ذهن من بیشتر از این‌که فتیشیستی باشه بر مبنای اینه که پاهای خودم همیشه به نظر خودم زشت اومده و یه جورایی عقده‌اش رو دارم
3 Comments:
Blogger Unknown said...
درود. از وبلاگ دیفال مستراح رسیدم به وبلاگ شما. فعلا دارم آرشیوتون رو میخوونم. اوایل 2008 ام. : ))
خیلی خوب مینویسی وژدانا...

Anonymous Sara said...
ای بابا... حالا فک کن یه بدبختی پاش گت و گنده باشه. چاق نه ها، سایز بالا. گناه داره بیچاره :|

Blogger don sifon said...
کی گفت بزرگ معادل زشته؟! چه بسا پای بزرگی که زیبا باشه و پای کوچیکی که نفرت انگیز...
در ضمن در صورت زشتی هم من گفتم که اگه خودش به این امر آگاه باشه و بلد باشی چیکار کنه که تو ذوق نزنه نه تنها منفی نیست که مثبتم می شه. فقط وقتی مطلقا بده که طرف ندونه و حی اکسپوزشم کنه