سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Sunday, August 26, 2012
این اعلام ریلیشن شیپ داشتن(و مَرید) با تعیین فرد مورد نظر در فیسبوک به همون اندازه حلقه نامزدی/ازدواج دست کردن رو اعصاب منه. یعنی چی یه تابلو نزدیک شدن ممنوع میذاری واسه ملت؟! نهایتش یه پیشنهاده که می تونی و محقی به هر دلیلی(حتی دلایل خیلی کسشعر تری مثل اینکه از نوع سیگاری که می کشه خوشت نمی آد) بهش جواب رد بدی. چرا دیگه حق تخیل که به زعم من از حقوق بنیادین انسانیه رو به مسلخ می بری؟! 
پ.ن. به من بود اون دنیا به خاطر هر جلقی که به خاطر یه حلقه نقش بر آب شده ، یه حلقه آتیش می انداختم بیخ کیر مردان حلقه دار؛ یه دیلدو آتشی هم به زنان حلقه دار اماله می کردم. با اخلاف مدرن تر(تعیین فرد مورد نظر در فیسبوک) هم عینا به همین شیوه رفتار می کردم
3 Comments:
Anonymous undenied said...
من گیج شدم، تو که به مونوگامی معتقد نبودی؟ چرا باید جلوی تخیلات تو رو بگیره؟

Blogger don sifon said...
خُب چون همین تلاشش برای پس زدن بواسطه اینکه «من سرخر دارم» ترن آف بزرگیه. به علاوه اگرم در مورد یکی مثل من موفق نشه، در مورد اکثریت مردم که موفق می شه. من اینجادارم به عنوان حافظ منافعی جمعی عمل می کنم

Anonymous negin tabrizi said...
gahi faghat dust dari az relation budan ba ieki
badam mane pishnahad dadan nemishe :D