سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Sunday, March 25, 2012
زنان تنوع طلب و آزاد از نظر جنسی که قائل به پلیگامی اند و با طبیعت و غرایز خودشون تعارف ندارن هم از نظر من بسیار تحسین بر انگیزن و هم مطلقا جذاب[از نظر جنسی]. اما من یه مشکل اساسی در ابراز و پیگیری این علاقه ام دارم: اغلب مردای دیگه هم به این زنا تمایل دارن. اما حدس من اینه که دلیل اغلب اونها نمی تونه مثل دلیل من(جذابیت مطلق یک زن آزاد) باشه و طبیعتا باید دلیل عملگرایانه ی سهل الوصول* بودن انگیزه اکثریتی از اونها باشه(چیزی که اون روی سکه رویکرد من در مسائل جنسیه که دوست دارم پروژه های سخت برای خودم تعریف کنم). از اونجایی که بر اساس زیبایی شناسی جنسی من این دو انگیزه یعنی جذابیت مطلق و سهل الوصولی رسما دو قطب مخالفن(در کیس حاضر برای رفتن سمت دختران مطلقا آزاد جنسی )، من بسیار سختمه همونی باشم که خودمم چون نتیجه عملا شبیه هم در می آد(خود تمایل به سمت این تیپ دخترا). از طرف دیگه اگه احتراز هم کنم، امکانش زیاده از همون منظر انگیزشی مورد این تحلیل اشتباه قرار بگیرم که فقط بلف جذابیت دخترای آزاد رو می زنم و عملا نوبت خودم که می شه تاب یه زن آزاد که به من محدود نشده رو ندارم که اینم اصلا چیزی نیست که بهش تن بدم. خلاصه که معمولا در مواجهه با این دسته از زنان جذاب کار شاقی از نظر ذهن خودم در پیش دارم
* اغلب هم این تصویر سهل الوصولی بیشتر یه سرابه مخصوصا برای کسی که صرف این مساله اپروچ داشته باشه. چرا که با توجه به سطح تفکر پایینی که به این برداشت منجر می شه، احتمالش کم نیست اصولا مورد پسند طرف مقابل قرار نگیره و بر خلاف تصور اون فرد آزاد جنسی قرار نیست به هر خری که از راه رسید پا بده؛ بالاخره مزاج و سلایق جنسی خودش رو داره که باید در پارتنرش به هر حال تامین شه. فرقش اینجاست که اگه تامین شد دیگه درگیر تابوها نیست و با خودش تعارفات نداره و تریپایی مثل زن همه ناز و مرد همه نیاز یا با دست پس زدن با پا پیش کشیدن نداره
9 Comments:
Blogger Ugla said...
من مدتیه که به این رویه زندگی میکنم بعد به چیزیم که میگی مجبورم زیاد توجه کنم ولی جدای ِ احترامایی که از بعضی آدمای مثلن متشخص میبینم احساس میکنم کلا واسه کسی جا نمیوفته : "ببین !! دوستِ عزیز منم همونقد که تو فک میکنی برنده ای بَرَندم !" فهمیدن ِ این از جانب ّ پارتنر بهترین احترامیه که میشه دریافت کرد .

Blogger Nila said...
من یه ایمیل فرستادم برای شما، ولی هنوز جواب ندادی..

Blogger don sifon said...
منظور من طبعا احترام به فداکاری طرف نیست! بدیهیه اونم کاملا سهم خودش رو از لذت رابه داره. اما فرقش اینه که به خودش و نیازش به لذت احترام می ذاره و کسی که خودش به خودش احترام می ذاره(اونم در شرایطی که تربیت و فرهنگ جنسی جامعه به شدت به این گرایش داره که اینکارو نکنه) احترام بقیه رو هم بر می انگیزه. خلاصه درک یه مساله بدیهی(همین که تو هم به همون اندازه برنده ای) نشونه حداقل عقلانیت طرفه نه لزوما احترام

Blogger sanaz khojaste said...
زنی که به آزادی جنسی معتقده لزومن با همه نمی‌خوابه. به این هم فکر کن که شاید اصلن برای اون زن جذاب نباشی. شاید همین ماجرای سهل‌الوصول بودن رو زیر سوال ببره

Blogger don sifon said...
شما پی نوشت من رو که با * مشخص شده خوندین خانم ساناز؟

Blogger Ugla said...
اوُ . مدچکرم از توضیحت . بیشتر متوجهِ مقوله شدم .

Blogger sanaz khojaste said...
الان خوندم. راستش من مطلب رو خیلی زودتر خونده بودم و موقع کامنت نوشتن دیگه به پی‌نوشت دقت نکردم. ممنونم از یادآوری

Anonymous Anonymous said...
man age mard budam ieki az projehaie sexim in bud ke zanio ke be azadie jensi motaghede o ba kheili ha ham mikhabaro jazbe khodam konam ,tori ke nakhodagah tarjih bede faghat ba man bekhabe ,na inke dg be azadie motaghed nabashe ama nakhad azash estefade kone,in dalil bar in nist ke age estefade kard ham man narahat besham ,ama jazabe vasam ke nakhad dg ba kasi joz man bashe,in etefagh chon vase khodam oftade be nazaram mitune vase un mard age ino befahme kheili jazab bashe

Anonymous Anonymous said...
man age mard budam ieki az projehaie sexim in bud ke zanio ke be azadie jensi motaghede o ba kheili ha ham mikhabaro jazbe khodam konam ,tori ke nakhodagah tarjih bede faghat ba man bekhabe ,na inke dg be azadie motaghed nabashe ama nakhad azash estefade kone,in dalil bar in nist ke age estefade kard ham man narahat besham ,ama jazabe vasam ke nakhad dg ba kasi joz man bashe,in etefagh chon vase khodam oftade be nazaram mitune vase un mard age ino befahme kheili jazab bashe