سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Sunday, March 11, 2012
طبیعتا من هم مثل بقیه با تصویر بسیاری از اطرافیانی که در ظاهر صنمی ندارم باهاشون و بسیار بعیده خودشون حتی فکرش رو بکنن، بدون هیچگونه احساس گناهی خود ارضایی کردم و می کنم. شاید اونایی که با تصویرشون خود ارضایی می کنم اگه بفهمن چندان خوششون نیاد اما این مساله متضمن یه امتیاز خاص براشونه که به زعم من اون حس شاید منفی رو خنثی می کنه: من نمی تونم در صورت اپروچ جنسی اونها جواب رد بدم... یعنی حتا اگه در اون مقطع طرف چندان سکسی نباشه یا ملاحظات دیگه ای باشه که من حیث المجموع پایه سکس باهاش نباشم، یه جورایی تو تعارف یا ملاحظات اخلاقی(دورویی غیر اخلاقیه و اگه پشت سرش جلق می زنی جلوشم باید بزنی) یا هرچی نمی تونم دست رد به سینه اش بزنم!
پ.ن. علاوه بر آکوارد بودن اینکه به یکی بگی باهاش جلق زدی، این نقطه ضعف بودنش(همینکه نمی تونم به پیشنهاد سکسش نه بگم) هم دلیلیه بر احتراز از اعتراف بهش. در واقع نمی خوام دستم اینجوری رو و رفتارم قابل پیش بینی باشه
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
ieki az konjkaviam hamishe in bude befahmam ki tahala ba tasvire man khod erzai karde :D etemad be nafso shaiad bebare bala

Anonymous Anonymous said...
ieki az konjkaviam hamishe in bude befahmam ki tahala ba tasvire man khod erzai karde :D etemad be nafso shaiad bebare bala