سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Wednesday, June 30, 2010
تو یه کنفرانس دانشگاهی طرف داشت توضیح می داد عمل تغییر جنست از زن به مرد و بالعکس چه پروسه ای داره. درباره مرد به زنش اینجوری گفت که محتویان شومبول و بیضه رو تخلیه می کنن اما آلت رو نمی برن. حالا چرا نمی برن؟ چون پوست روی دول رو که پر از حسگره فرو می کُنن توی بدن تا بعدا نقش دیواره واژن رو بازی کنه. فک کن این پوست حساس پوشیده شده از ملیونها اعصاب جنسی که به عنوان یه مرد هم درک کاملی از اروتیسم ناشی از اون داری، دور تا دور یه حجم سفت رو بگیره که با رفت و آمدی تناوبی نوازشش می کنه. حس غریب یه لذت عجیب متفاوت بهم دست داد. یه جورایی بطور پارادوکسیکالی هم تونستم یه شبهه تصُّوری ازش داشته باشم هم در عین حال میزان شگفت انگیزی این شببه تصور بهم فهموند چقدر تفاوت با جنس مخالف تنیده در وجود جنسی ماست و چه دریایی شکاف بین لذت جنسیمونه...
4 Comments:
Blogger Alborz said...
من اينو ميدونستم. تقريباً ميشه تجسّمش کرد. ولی واسم کماکان سؤاله که زنی که به مرد تغيير جنسيت ميده، چيکار ميکنه؟ يعنی فرضاً دول ميکارن واسه اش؟!

Anonymous Anonymous said...
سوراخه رو چطور بوجود میارن؟

Anonymous neo said...
آره ها!!!!

Blogger don sifon said...
البرز جان بذار از نتایج کنفرانس کمی شو آف علمی کنم. سه راه حل برای ایجاد دول در زنان وجود داره که معمولا بطور ترکیبی استفاده می شن:
1 - تحریک کلیتوریس به رشد با هورمون درمانی(می دونه که کلیتوریس همون دول رشد نیافته است که تو زنا به دلیل عدم ترشح هورمونهای لازم همونقدری می مونه). البته بعد یه مدت رشد انگار یه بندی رو که اسمش یادم نیست چاک می دن تا کلیتوریس آزاد و آویزون بشه.
2- پیوند از اعضای دیگر بدن به دور کلیتوریس تا حجم پیدا کنه
3- استفاده از اکستنشنهای مصنوعی که معمولا دم دستی ترین و مزخرفترین راهه

جناب رضا پی از بالای دول(همون جایی که معمولا پشما اونجان) باز کرده و پوست رو اون تو به یه جایی بند می کنن.