سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Monday, December 14, 2009
این ماجرای پاره کردن عکس خمینی این جک قدیمی رو به ذهنم متبادر می کنه:
"قزوینیه گذاشته بوده تو کون یه بچه ای. پلیس سر می رسه. قزوینیه سرشو بالا می کنه یه نگاهی به پلیس می اندازه و سریعا دوباره بر می گرده سمت پسر بچه هه و در حالی که با شدت بیشتری به کارش ادامه می ده، می گه: به امام فحش می دی؟!"
پ ن: تو این بلاگ هم مطلب مشابهی دیدم که فک کنم درست اینه که به تقدم اون نوشته به پست خودم اشاره کنم
پ ن2: از هموطنان قزوینی و همجنس گرا معذرت خواهی می کنم. من اصولا جک مرتبط با رفتار جنسی همجنس خواهها ویا جک قومیتی برای خنده نقل نمی کنم. این جک رو شنیده بودم و با این ماجرا خودبخود به ذهنم اومد و هدفم از نقلش نه مطایبه که اشاره به این تداعی بود...
2 Comments:
Anonymous شایان said...
خواهش میکنم عزیزم. بیشتر از خوصوصیات ما قزوینی ها بگو:D
ولی در این اتفاق افتاده متعصفانه تعدادی غول پیکر با ریش بلند که پیراهن روی شلوار پارچه ای می پوششند این عکس رو آتش زدند. در نتیجه ما قزوینی ها کاری باهاشون نداریم.
D:

Anonymous Anonymous said...
فقط از قلم نیفته که همجنس بازی با بچه بازی توفیر داره