سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Wednesday, September 09, 2009
شنیدی بین تین ایج های اسکل مذکر ایران میث(myth) هایی از این دست وجود داره که دخترها وقتی مست می شن پایه سکس می شن و اگه می خوای شانست رو برای همخوابگی با طرف بالا ببری سعی کن باهاشون مست کنی؟(می دونم ادبیاتم با قضیه نمی خونه و اینجور تین ایج ها تو مایه های "زیدت رو بکنی" و قص الی هذه حرف می زنن؛ اما چه کنم که مفهوم از زیر قلم من می گذره). من فرای میث تریپ مشابهی دارم... اما چیزی که کنترل جنسی من رو یه جورایی مختل می کنه نه مشروب یا هر نو مخدره یا مسکر دیگه ای بلکه خوابالودگیه! از یه طرف نمی دونم رو چه حساب آلتم وقتی خوابم می آید و خمیازه می کشم راست می شه(شاید به کمبود اکسیژن مربوط باشه). از طرف دیگه ارده ام بر امور بسیار ضعیف تر می شه و آماده می شم برای مشارکت در فعل و انفعال جنسی بدون اینکه در واقع خواسته ام اون باشه. حتی در عمل هم برام پیش اومده که طرف با کِرم ریختن نذاشته بخوابم تا اینکه ماجرا به اون مرحله رسیده و سکس بینمون اتفاق افتاده و فرداش عین این دخترای اغفال شده [مثلا توسط مشروب] من مونده بودم و یه حس اشمئزاز غریب(شاید این حس در روبرو شدن با احساس نداشتن اراده بر بدن ریشه داشته باشه).
7 Comments:
Anonymous Anonymous said...
شاید طبیعت چیزیه که بدن می گه و میل به اون داره و ما با تفسیرهای خودمون بر خلاف طبیعتش عمل می کنیم.

Anonymous Lef said...
عالی

مشکل اینجاس که،‌افسانه نیس.

Anonymous Anonymous said...
همینه و قس علی هذا

Anonymous Anonymous said...
ریش گذاشتن تو رو ندیدم بودم. بهت میاد
روز تظاهرات قدس دیدمت
خوشحال شدم
خب حالا یکی بگه چرا از بقیه چیزای تظاهرات نمیگم و گیر دادم به ریش تو. که به بحث جالبه ترجیح میدم چیزی نگم

لیلا

Anonymous Anonymous said...
ايول ! جالب بود خيلي خيلي

Anonymous اراكده said...
سلام
با شوق فراوان تمام مطالبتان را خواندم و بسيط حال نمودم
از اين همه روشن گري شما ممنونم
شاد باشي رفيق