سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Saturday, August 29, 2009
ای بابا چرا آدم وقتی با یکی دوست معمولیه متوجه نمی شه که خانواده اش گیرن؟ بعد که با طرف پارتنر می شی تازه می فهمی که باید سر فلان ساعت خونه باشه و اگه نباشه ماجرا می شه و... این مساله واسه من تقریبا بسیار تعیین کننده است چون اصلا حوصله این بازیا رو ندارم و اگه از پیش بدونم یه همچین ماجراهای جلفی در انتظارمه، شاید اصولا عطای پارتنرشیپ با چنین کِیسی رو به لقاش ببخشم. فک کنم آخرش این آرزوم رو به گور ببرم(لااقل در ایران) یکی رو پیدا کنم که راحت بتونیم با هم دنگی همخونه شیم(البته بدیهیه جنبه جذاب بودن طرف پیش نیازی اساسیه). حتی اگه از پس خرج یه خونه تنهایی بر بیام، بازم تصویر مردی که خونه زندگی تهیه می کنه و زنی که قدم رنجه می کنه توش اصلا خوشایندم نیست. به نظرت تو روزنامه های کثیر الانتشار آگهی بدم جواب می ده؟!
پ ن: سه شرط که هرکدومشون احتمال کمی دارن باید با هم اتفاق بیافتن:
1- خونواده طرف کاملا باز باشن
2- طرف از نظر مالی روی پای خودش باشه
3- از دید آدم بد ادایی مثل من جذاب باشه
خلاصه اگه این احتمالات رو در هم ضرب کنی، متوجه می شی چرا می گم آرزوم رو به گور می برم.
6 Comments:
Anonymous سارا said...
خوب واضحه! من وقتی به مامانم می گم با فلان دوست معمولیه پسر م میرم بیرون و اینا براش مهم نیست!اما تا بگم با دوست پسرم ساعتی یه بار زنگ می زنه،هی غر می زنه که دیره که بیا و .....
علتشو دقیقا نمی دونم!یا اینکه اینجوری فکر می کنن طرف می تونه یه شوهر آینده باشه برا همین بهش بفهمونن که دخترمون خیلی پاک و پاکیزست:)))))) البته بعضی اوقات خود دختر مورد نظر این کار رو میکنه!پدر مادر براشون مهم نیست اما خودش یه همچین کاری می کنه با این دلیل چرند!!!البته کاری به تو ندارم! خیلی از پسرای احمق این کار رو طرز فکرشون نسبت به دختره اثر + (البته به نظر خودشون)،میزاره!)

Anonymous سارا said...
,در ضمن واسه 2 پست قبلتم کامنت دادم بخونش

Anonymous حمید بابک said...
خیلی بی شعوری
عاشقتم

Anonymous tannaz said...
dorobariaye man injoori nistana... albate manzooram ine ke che ba doostaye mamooli che ba doost pesar, bayad sare saat khoone bashan..:D:D fek konam faghat man baraxam ke mamanam harvaght ba doost pesaram basham khialesh rahat tare!!!!

Anonymous shabnam said...
chera agahi bedi? kodam payatam

Anonymous negin said...
to ie hulu boro tu gelu mikhai