سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Friday, June 26, 2009
این غربی های گوربگور شده آخه چقدر احمقن؟ اگه احمق نبودن که این همه آی کیو بالاهای ایرونی رو قُر نمی زدن ببرن فرنگستون... فک کن رسانه هاشون(حالا چه بی بی سی چه سی ان ان چه بی اس ان چه ان سی زِد چه اِی بی سی چه ... هرکدوم که خودش می دونه و ما مردم با گذشت ایرون برای نبردن آبروش اسم دقیقش رو نمی گیم) نشستن اینهمه نقشه کشیدن که برای مفتضح کردن ملت شهید پرور ما یکی رو بکشن و فیلمش رو بگیرن و بکنن پیرهن عثمون، یادشون رفته از حساس ترین صحنه ماجرا یعنی خود تیر خوردن مقتول فیلم بگیرن! واقعا خاک بر سر خنگتون کنن. حالا خودتون آی کیوش رو ندارین لااقل از چهارتا نابغه مثل احمد خاتمی یا امثال برادران صدا و سیماییمون که لااقل این روزا تو سطح شهر تهرون به وفور یافت می شن(می تونین این نوابغ رو به راحتی با زنجیر و چماقهایی که محض تفریحات سالم واسه رهگذرا تکون می دن بشناسینشون) استفاده می کردین.
4 Comments:
Anonymous tabassom said...
خب مي دوني چيه؟!آخه برا اين از لحظه ي تير خوردن تصويري نگرفتن كه طبيعي تر جلوه كنه و در ثاني قلب اوباما بيشتر درد نگيره

Blogger don sifon said...
کاش حالا که دنبال طبیعی بودن بودن وسط جمعیت رو برای کشتن انتخاب می کردن یا به همون یه دوربین(گوشی مبایل) اکتفا می کردن که نابغه ای مثل احمد خاتمی مچشون رو اینجور وا نمی کرد!

Anonymous tabassom said...
نه ديگه !وسط جمعيت كه ديگه ندا نمي شد ؛ مي شد يكي مثل بقيه ي شهدا

Anonymous Anonymous said...
لینک رو باز کنید و کل نامه را بخوانید
http://blog.360.yahoo.com/blog-3YJ_7D8zerQSRWfYlGs0a1hi?p=251#comments
آقای رئیس جمهور یادتان هست کارخانه سیمان اردبیل چقدر پیشرفت فیزیکی داشت و شما برای خوش خدمتی به آقای هاشمی آنرا چگونه افتتاح کردید ؟ یکی از نقد هایی که به دولت آقای هاشمی می شد افتتاح زود هنگام پروژه ها در پایان دوره ریاست جمهوری بود ( همان کاری که اکنون خود حضرتعالی انجام می دهید ) و یکی از این پروژه ها هم کارخانه سیمان اردبیل بود که تنها نوار نقاله انتهایی کارخانه را با آوردن کیسه های سیمان از کارخانجات دیگر افتتاح نمودید ! خاطرتان هست ؟یا آنقدر خاطره دارید که گذشته های نه چندان دور را به خاطر نمی آورید