سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Tuesday, June 02, 2009
یه اعتراف: یکی از جوادترین فتیش های جنسی من جوراب پاریزینه. مخصوصا اگه اون تیکه سرش که کمی پررنگ تره، از حالت درستش انحراف داشته باشه و مرز دو رنگ یه خط کج روی پا ساخته باشه. هم تصور در آوردنش قبل سکس تحریکم می کنه؛ هم تصویر سکس در حالی که پاهای طرف توی چنین جورابی رو شونه هام باشه و موقع حرکات بدن موقع اینترکورس پوست شونه هام اصطکاک ناشی از حرکات ریزش روحس کنه. حتی تصویر پاهای چنگ شده ی ناشی از تحریکان شدید جنسی تو این مدل جوراب ارکتم می کنه!
پ ن: گفتم فتیش جواد چون به نظر من از بعد زیبایی شناختی جوراب پاریزین رسما زشته و پوشیدنش نشونه بدسلیقگی مطلق طرفه! اما انگار اینجا از اون جاهاییه که نظر دولم با خودم 180 درجه فرق می کنه(فک کن موقع نوشتن پست هم راست شده بود!)
3 Comments:
Anonymous سارا said...
جوراب پاریزین کوتاه زشته! وگرنه بلندش که تا روی رون میاد قشنگه...یه دوستی داشتم دچار همین دوگانگی شده بود...میگفت دختری که یه کم گوشتیه برام خیلی سکسی تره اما تمام پارتنرام سبزه و استخونی هستند چون به نظرم شیک تره!!!با اینکه اصلا هنگام سکس از بدن لخت یه دختر سبزه و استخونی لذت نمی برم!!!به نظر من خیلی مسخره ست....نه؟

Anonymous nazi said...
این دودول شما چه بد سلیقه ست! چقدم زود پا میشه ! منم بلندشو به نظرم قابل تحمل تره! منظورم جوراب بودآ

Anonymous Anonymous said...
فتيش پا و جوراب تو ايران بيداد ميكنه حيف كه مرراكز آماري واسه اينكار نداريم حالا حتي دختر بچه چادري ها هم تو انتخاب كفش و جورابشون كه قرار تنها چيزي باشه كه از زير چادر بيرونه ، نهايت دقت رو ميكنن...