سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Tuesday, May 05, 2009
چیزهایی شنیدم درباره ماجرا بهمن قبادی و رکسانا صابری... این جناب قبادی که در حال حاضر در جریان دستگیری رکسانا صابری پا به میدون گذاشته و ابایی نداره یه جورایی تلویحا بهمون برسونه بین اون و رکسانا خبرهاییه(پارتنرن)، اگرچه روزی روزگاری پارتنرشیپی با رکسانا داشته اما مدتها پیش به هم زده و تا الان بعد رکسانا با دو سه نفری بوده. من که تعبیرم اینه: چون دیده براش برد تبلیغاتی داره خودش رو انداخته وسط... عُق...
پ ن: لینکهای آفتاب رو دقیقا هم الان بعد زدن پست یافتم. انگار منبع من موثق بوده...
4 Comments:
Anonymous سارا said...
دون سیفون عزیز آقای قبادی اینقدر هنرمند و بزرگ و مشهور هست که نیازی به رکسانا صابری یا هر کس دیگه برای بالا بردن خودش نداره اگر اهل شهرت بودوارد این مدل سینمای بی گیشه و بی شهره خاص نمیشد.میرفت مثل تهمینه میلانی اون چرت و پرت هارو میساخت و تو بوق کرنا میکرد.اینم به هر حال یا باهاش بوده یا هر چی به هر حال خواسته حمایتش رو از رکسانا صابری اعلام کنه چه بسا خیلی ها در ااوایل میگفتن این حمایت ها ممکنه از اون بالا بالا ها براش دردسر ساز بشه.به هر حال این نظر من بود.مرسی:)؛

Blogger don sifon said...
دوست عزیز سحبت شما درباره شهرت مثل این می مونه که بگی جناب ختمنه ای انقد قدرت داره که دیگه دنبال قدرت نباشه، پس همه حرفاش برای خیر و صلاح ما بوده و هست! اتفاقا احتمالا آدمهایی که قدرت و شهرت دارن بیشتر ممکنه دنبال بیشترش برن...

Anonymous Anonymous said...
I do agree with sara!

Anonymous ساناز said...
چه جالب! من تا قبل از اینکه برسم به جایی که نوشته بودی تعبیر من اینه... داشتم با خودم فکر می کردم که چه خوب بهمن قبادی داره از شهرتش برای حمایت از رکسانا صابری استفاده می کنه!!!! یعنی می خوام بگم اینجوری هم میشه فکر کرد. البته نه دلیلی دارم که تعبیر من درسته نه دلیلی دارم که تعبیر تو درسته