سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Saturday, April 25, 2009
با وجود این که شاید کلی گویی درستی باشه که بگی ابهام سکسی است... اما ابهام برای من می تونه اون روی سکه هم بشه؛ یعنی اوج ترن آف... اما فرق ابهام سکسی و غیر سکسی برای من: ابهام غیر سکسی ناشی از اینه که من چیزهایی عینی رو ندونم و طرف به عمد یا سهو ازم پنهونشون می کنه. مخصوصا این ترن آف بودنش وقتی حس کنم تعمدی در کاره بیشتر هم می شه. اما ابهام سکسی: وقتی سازوکار ذهنی طرف مقابل رو نمی فهمم. نمی تونم نحوه اَپروچش به مسائل رو تحلیل کنم. وقتی که انگاری ذهن من دو چهارم کار می کنه و فرستنده ی اون شیش هشتم و بالعکس. خلاصه بر خلاف اون نوع ابهام عینی که می تونه سهوی باشه یا ساختگی، این نوع ابهام ذهنی فقط و فقط می تونه ناخودآگاه و درونی و نتیجتا غیر قابل شبیه سازی باشه...
2 Comments:
Anonymous ساناز said...
اعتراف می کنم که از این پست هیچ چیز نفهمیدم. امیدوارم که این نوشته مخاطب خاص داشته باشد که بتوانم کمی خودم را دلداری بدهم و کمتر احساس خنگی بکنم.

Blogger don sifon said...
با عرض شرمندگی مخاطب خاص نداشت... اما سخت نگیر یحتمل ایراد از فرستنده است؛ به گیرنده ات دست نزن!