سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Sunday, January 04, 2009
اینجا رو... آخه کی به تو گفته اسرائیل فک می کنه چون تو زنی قابلیت تو دهنی زدن نداری؟! اگه چنین تفکری داشت که از معدود کشورهای دنیا نمی بود که توش زنها هم سربازی می رن و درصد بالایی از ارتشش رو زنها تشکیل نمی داد. کلنگ! اینجور نفکرات ابلهانه حاصل فرهنگ عقب مونده ایه که تو محصول اونی. و این خود تویی که با این نوشته نشون می دی حداقل درباره زنهای هم تیپ تو می شه درباره داشتن این توانایی شک کرد؛ من که اگه جای اسرائیل بودم با دیدن این پلاکارد حداقل از جانب تودهنی جنابعالی خیالم راحت می شد.
پ ن: در ارتباط ببین
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
احسنت. البته این رو هم در نظر بگیریم که اینها فقط یک مشت نوچه و نکر آخوندی هستند. مثل گوسفند سرشون پایینه و هرجا که این آخوندها بگند اینها هم میرند. چون اگه سواد داشت حداقلش میفهمید که چی تو دستش گرفته

Anonymous Anonymous said...
این جا اشتباه شده بابا!!یعنی فکر کنم شما اشتباه استنباط کردی. این می خواد بگه فکر نکنی ما زنیم میزنیم تو دهنت فقط! یعنی چون زنیم فقط تو دهنت میزنیم و کار دیگه ای نمی کنیم! ما نه تنها می زنیم تو دهنت که خیلی بلا های دیگه هم با وجود زن بودنمون سرت میاریم!!! اون منظوری که شما گرفتین در صورتی بود که می گفت :فکر نکنی ما زنیم تو دهنت نمی‌زنیم... فکر کنم..

Blogger don sifon said...
دوست عزیز سارا نمی تونم انکار کنم به شدت تحت تاثیر هرمنوتیک پست استراکچرالت قرار گرفتم!