سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Saturday, October 25, 2008
یه جُک بود بدین مضمون که "از ترکه می پرسن همسر ایده آل از نظر شما چه خصوصیاتی داره؟ جواب می ده هیکل(یحتمل منظورش حجم باسن بود) جنیفر لوپز اخلاق فاطمه زهرا"... این روزها هر طرفم رو که نگاه می کنم روز به روز بر تعداد دخترایی افزوده می شه که می تونی با کمی حس طنز مشابها از عبارت "تئوری پردازی در حد سیمون؛ دوبوآر لایف استایل برگرفته از فاطمه رجوی(ورژن امروزی تر فاطمه)" برای توصیف شرایطشون استفاده کنی! البته کمی اقراق کردم که در طنز مجازه. منظور اینکه زندگی وروابطشون شون هیچ فرق قابل مشاهده ای با کلیشه ای ترین نوعش در بین عوام نداره. واقعا نمی دونم اینا خیال کردن قراره هیچ بهایی واسه عقیده اشون ندن؟ اشتباه به عرضشون رسوندن! خود من تو سالهای اخیر بارها شده به خاطر تن زدن از رفتن زیر یوغ کلیشه هایی که بر خلاف عقیدم ان، رابطه هایی رو از دست دادم؛ اون هم تو دورانی که به شدت عاشق بودم. حالا حتی اگه در واقعیت فرق چندانی هم نمی کرد، اما بازتولید مفهومیشون هم گناه بزرگیه...
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
خيلي وقتا وارد رابطه اي نميشي كه بر خلاف عقيدته .اما مشكل اينجاس كه وقتي اون داستان توموم ميشه و به تاريخ مي پيونده دچار يه غم و غصه عجيبي ميشي كه تا مدتها ( مدتهاي طولاني) ديگه وارد هيچ رابطه اي نمي توني بشي(حداقل من اين طوري بودم). انگار با وجود اينكه خودت انتخاب كردي كه نخواي بازهم تاثير(عشقي كه نخواستي) انقدر عميق بوده كه تا مدت ها غمگينت كنه.

Anonymous Anonymous said...
فاطمه رجوی ! نه رجبی :D

Anonymous Anonymous said...
چه بی رحمانه قضاوت می کنی شرایطش برای دخترا 1000 بار بدتر از پسراست و خیلی خط شکنی ها برای پسرها پذیرفته است در حالی که در همون شرایط برای دخترها جرم بزرگیه دوست دارم بدونم اگه دختر بودی هم همین برخوردها رو داشتی ؟ همین اطمینان خاطرو داشتی؟ هیچ وقت نمیتونی شرایط یه دختر ایرانی رو تو یه خانواده ی غیر روشنفکر درک کنی