سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Friday, October 10, 2008
هیچ دردی بی منطق تر، غیر قابل هضم تر، غیر منصانه تر و نتیجتا پوچ تر از درد خوردن سرت به چنین دیواری نیست: وقتی یکی در جواب بروز دادن اینکه برات جذابه، به متقابل بودن این مساله اذعان می کنه و اما در ادامه داشتن پارتنر رو دلیل جواب منفی اش اعلام کنه. البته حسات هم باید به شدت تایید کنه که حرفش مبنی بر جذابیت متقابل، حقیقیه؛ نه از سر دلسوزی. دلیل اصلی ضد مونوگامی بودن من اینه؛ نه اینکه خودم تو یه رابطه باشم و دنبال تنوع باشم. چون من معمولا وقتی رابطه ای سرد می شه، بی تعارف می رم سمت قطع کردنش و احتمالا به این دلیل احتمال چنین درگیری هایی برام کمتر می شه. اما انگار بقیه اینطوری نیستن.
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
آخی! شما هم زدی به دیوار؟ این قضیه ی آدم صحیح در زمان اشتباه واقعا منو سرویس کرده

Blogger ME said...
سینیور این که خودت پلی گامی رو قبول داری دلیل نمیشه که فکر کنی بقیه اشتباه می کنن باید به اون آدم هم این حقو بدی که طرز فکر خودشو داشته باشه

Blogger don sifon said...
دوست عزیز معلومه که من نهایتا احترام می ذارم(نمی رم طرف رو یقه کنم که!). اما از درون می تونم تا حد انفجار حرص بخورم و از پوچی قضیه غمگین باشم و سعی کنم هیچوقت چنین دیواری واسه کسی درست نکنم هرچند که سخته از آرامش و احساس امنیتش بگذری