سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Sunday, August 31, 2008
نظر شما درباره زدن روی باسن هنگام سکس داگی استایل چیه؟ از طرفی شکلش بسیار مردسالارانه است. از طرف دیگه یه جاهایی خوندم که زدن روی باسن باعث افزایش جریان خون تو منطقه و افزایش لذت زن می شه... به هر حال فعلا که من اینکارو دوست دارم. به دلیل نداشتن هیچ فانتزی سادیستیک رایج دیگه ای، بعید می دونم هیچ ریشه اینچنینی ای حد اقل تو ذهن من داشته یاشه. تغییر رنگ(سرخ شدن) تدریجیش به همراه موجهای روانی که تو بعضی باسن ها می افته، از بعد زیبایی شناسی مطلق بدون لزوم هیچ فانتزی سادیستیکی جذابه برام...
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
خوب حالا شکلش مردسالارانه باشه، وقتی طرفت خوشش میاد چه اشکالی داره؟ من که نتونستم این موضوع رو به آقای دوست پسر حالی کنم.

Blogger Shabnam said...
شکل مرد سالارانه اش به نظرمن هم مهم نيست، اصولا توی سکس، اين خطها به نظرم بايد کمی تغيير موقعيت بدن، اونچه که مهمه لذت دو طرفه...ولی گذشته از اين مساله، من خودم خوشم نمياد. جالبيش بيشتر اينه که تصورش برام تحريک آميزه، ولی از خودش و انجامش خوشم نمياد، مثل خيلی فاتزيهای ديگه ام.