سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Monday, July 14, 2008
یه سوال: فرض کن یکی به نظرت سکسی اومده باشه و با وتوافق باهاش قرار سکس بذاری. روزی که طرف می آد پیشت حالا به هر دلیل به نظرت سکسی نیاد. تحریک دیگه منطق که سرش نمی شه... باهاش می خوابی یا نمی خوابی؟ اگه نمی خوابی چه توضیحی بهش می دی؟ راستش رو می گی یا با بهونه ماسمالی می کنی؟ یا حتی شاید با سردبازی سعی می کنی آتیش طرف مقابلم خاموش کنی و کل قضیه بپیچه بره پی کارش؟ به نظرم این مثال واسه اینکه اخلاقی بودن مطلق صراحت محض رو به چالش بکشه، مثال بدی نیست. فک نمی کنی تو تا یه بازه زمانی باید به نمودهای حسیت پایبند باشی؟ واضحه که صراحت بهایی داره و تا وقتی آوار صریح بودن تو بیشترش رو سر خودت خراب شه، مشکلی نیست؛ اما وقتی عواقب صراحت تو رو سر کسی خراب شه که داری موضع اخلاقی صراحت رو بهش ارائه می کنی، قضیه پیچیده می شه. مثلا من در جواب اون سوال کاری که می کنم اینه: بطور نامحسوس کمی با دولم ور می رم تا بلند شه؛ چون اغلب می تونم روی تساهل و تسامح بیشترم در حالت دول راست حساب کنم. اگه اینم جواب نده، نمی تونم عکس العمل بعدیم رو پیش بینی کنم. باید تو شرایط قرار بگیرم.
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
نا محسوس؟؟؟!!!!

Anonymous Anonymous said...
چقدر افسوس می خورم که تازه پیدات کردم.خیلی از احساساتمون مشترکه. من گی-سکس هم داشتم تو چی؟ راجع به این موردی که گفتی من همیشه ویاگرا همراهم هست تا وقتی خودش راست نمیشه راستش کنم. راجع به خیانت و رابطه های خارج از مونوگامی باید به صبر و حوصله برای تجربه های نو دعوتت کنم. هر چند که خیلی کلیشه است.