سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Wednesday, June 25, 2008
من با یکی دو صحنه ازخودم هم جلق زدم! یکیش با این تصویره: تابستونا که به دلیل سوختگی موهای روی ساعد طلایی می شه، وقتی پشت فرمون نشستم و کولر ماشین روشنه، باد کولر این موهای طلایی شده رو گاهی یه تکونای ریزی می ده. این تصویر از خودم واسه خودم انقد سکسی شده که باش جلق زدم. اما یکی دیگه اش: بعد ورزش کردن یه رگ طولی روی بازوم می زنه بیرون. این تصویر هم دومین تصویری از خودم بوده که موضوع جلقم شده. حالا این جلق زدن با خود دو دلیل می تونه داشته باشه: یا خودشیفتگیه است یا انقد زیاد جلق می زنم که موضوع واسه اش کم می آرم و کارم به اینجا می کشه
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
کفمان برید از بیخ و رسما

Anonymous Anonymous said...
"یکی نیست بگه رو پرچم کشورای اسکاندیناوی با اینهمه سبقه آتِیسم که اصولا عامل اصلی جذابیتشون واسه یکی مثل منه چرا اون صلیب مزخرف تو ذوق می زنه؟ "

مثل من سرخورده تر هم خواهید شد اگر بدانید که این پرچمهای صلیب نشان همه از دوران جنگهای صلیبی گرفته شده

پرچمهای اسکاتلند، انگلستان، دانمارک، نروژ، سوئد و... را اگر عمودی شان بکنید می شود لباس تن شوالیه های دوران جنگهای صلیبی

Anonymous Anonymous said...
touch my body!

Anonymous Anonymous said...
eival baba!