سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Saturday, June 14, 2008
با فنتی بسیار درشت پشت شیشه مغازه اش نوشته "سیخی 300". من تا حالا بارها تحریک شدم برم ازش بپرسم کدوم یکی از چهار حالت زیر به عنوان هدف این حرکت تو ذهنشه؟
الف) سیخی بی صاحب و به شدت حشری پشت دخل موجوده که حاضر برای یک دور استنفاده از سوراخ ارباب رجوع 300 تومن بپردازه که برای مشتری هم فال باشه هم تماشا
ب) سیخی بسیار خاص از هر لحاظ پشت پرده دکون مورد نظر وجود داره که برای هر پارت استفاده از اون سیخ عظیم الشان باید 300 تومن اِخ کرد.
ج) به شکل بسیار روتینی سوراخی اون پشت مُشت ها هست که با دادن 300 تومن پول رایج مملکت می شه از اون برای یک بار ارگاسم استفاده کرد
د) سوراخی چه مهبل پشت دخل موجوده که گشنه ی سیخ های ملته و بابت این مساله حاضره 300 تومن بپردازه. البته در این زمینه سیخ مورد نظر باید بطور عملی صلاحیت خودش رو به تایید برسونه.
پ ن: تازه هرجا اشاره به سوراخ شده، هم جلو هم عقب رو می شه ممکن دونست و با احتساب دو جایگشت مقعد و مهبل، کل حالات ممکن می شه 8 تا. حتی درباره صاحب مقعد اگه دو جایگشت صاحب مقعد مونث و صاحب مقعد مذکررو در نظر بگیریم تعداد حالات به دوازده تا هم می رسه!
پ ن2: البته گاهی اوقات چراغهای نئون بسیار نازکی روشن می شن که اشاره به امعا احشا خوردنی چهارپایان از جمله دل، جیگر و... دارن. اما همواره در طول روز و در اکثر مواقع در طول شب چراغهای نئون خاموشن و تو اقلب با همون جمله تامل برانگیز "سیخی 300" روبرو می شی.