سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Thursday, May 29, 2008
دوستان عزیزان هموطنان همجهانیان! جون هرکی دوست دارین از من آمار پرده بکارت دوز نگیرین... وقتی من می دونم که کسی که بکارت می خواد از زنش، هزار و یه چیز دیگه هم جز عواقب شخصیتشه، چطور می تونم کمک کردن در زمینه این کار رو از نظر خودم بطور اخلاقی توجیه کنم؟ شوهری که بکارت می خواد، احتمالا شکاک هم هست. احتمالا ناموس پرستم هست. احتمالا به زور زنش رو بچه دار می کنه. احتمالا زیر بار اراده زنش برای انداختن بچه نمی ره. احتمالا بر اساس شک حتی بی پایه و اساس زنش رو خواهد زد حتی شده جلوی چشم بچه ها. احتمالا بچه هایی بیچاره زیر دست یه آدم ناموس پرست با ذهنیت دفرمه دربازه زنها بزرگ می شن که یا خودشونم ذهنشون مریض و دفرمه می شه یا عذاب خواهند کشید... من چطور این همه نمونه زندگی که اینجوری شکل گرفتن و جلو چشممه رو ببینم و دستی در شکل گرفتن یه جدیدش داشتن رو برای خودم از نظر اخلاقی توجیه کنم؟ باور کنین اگه شما دخترا وای سین پسرا مجبورن اگرم نخوان با واقعیت کنار بیان. مثلا اگه رسما 70 80 درصد دخترا باکره نباشن، مردا می خوان چیکار کنن؟ تازه نهایتا ازدواج نکردن همه جوره اخلاقی تره تا تشکیل چنین زندگی ای. فرضا زندگی روتین نکنی و فشارا رو تحمل کنی اما پای یه عده آدم بی گناه(بچه های نسل بعد) رو به غائله ای که مثل روز برات روشنه که افتضاحه باز نکنی...
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
zende baad!