سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Wednesday, May 07, 2008
بالاخره رفتم تست ایدز دادم. خانم دکتره یه فرمی داشت که با سوال از من پرش می کرد. در طی پر کردن این فرم ازم پرسید "تعدد روابط داری؟" جواب دادم "فک کنم آره... منظورتون از تعدد یعنی چی؟" گفت "تا حالا با چهار نفرمختلف خوابیدی؟" پرسیدم"تو چه مدت؟ 6 ماه یه سال؟" گفت"تو کل زندگیت" خندم گرفت گفتم "با این تعریف که خیلی آره! فقط تو یه سال اخیر آمار بیشتر از این بوده..." بعد اینکه تیک های لازم رو زد سوال بعدیش بر اساس فرم زیر دستش این بود که "سکس پولی می کنی دیگه؟" البته این "دیگه" ی آخر قطعا تو خود فرم نبود! جواب دادم "نه". حالا هی از اون اصرار هی از من انکار. در این حین به صد زبون مختلف سعی کرد کلمه جنده رو بدون اینکه بگدش بهم تفهیم کنه(حتی به کلمه سکس وورکر هم متوسل شد!)تا یه وقت مشکل تو نفهمیدن سوال نباشه... تو کتش نمی رفت یکی تو یه سال با بیشتر از چهار نفر مختلف بخوابه ولی اونا جنده نباشن. حتی آخر سر به این هم متوسل شد که "حالا شاید از تو پول نگرفتن مطمئنی از بقیه هم نمی گرفتن؟"! خلاصه چلنج با مزه ای بود.
راستی خدمت دوستانی که مثل من به کس خوردن ارادت خاص دارن. مثل اینکه مشکل خاصی وجود نداره و انتقال ایدز از این راه تقریبا نا ممکنه. طرف می گفت علاوه بر داده های علمی، حتی یه مریضم نمی شناسه که اینجوری گرفته باشه... خلاصه بخورید و بیاشامید اما... در این یه مورد به دلیل برکات گسترده دنیوی و اخروی، زیاده روی هم بکنید؛ نوش جان!
پ ن: یک زن عزیز درباره خوردن کیر هم خانم دکتر می گفت نا محتمله و بر اساس حرف اون بازم نتیجه اینکه بخورید و بیاشامید اما... این یکی به نظر من برکت لدنّی ای نداره؛ بسته به کرمتون می خواین زیاده روی کنین می خواین نکنین.
پ ن2: شبنم عزیز. منم از آشناییت خوشحالم. احتمال که در اینترکورس با کاندوم هم هست. اما مساله اصلی میزان احتماله. مهم اینه که سکس اورال بر اون احتمالی که طبعا تو هر سکسی هست، مقدار قابل توجهی اضافه نکنه(مثلا چند برابرش نکنه)؛ که انگار انقد احتمالش کم هست (در همون حد و حدود یا کمتر از اینترکورس با کاندوم که ازش نمی گذریم) که بشه که پرونده جداگانه ای براش باز نکنی. البته قبول دارم که نیاز به سرچ بیشتریه؛ تو این خراب شده نا آگاهی دکتر مسوول بخش ایدز یه بیمارستان بزرگ هم غیر ممکن نیست!
11 Comments:
Anonymous Anonymous said...
سلام عزیز .نمیدونم چی صدات کنم (چی صدا کنم تو رو تو که از گل بهتری دی ری ری دارام )اخ که از دیروز تا حالا چه صفایی کردم با لا طائلاتت .آفتوبه جان ! مرسی خیلی باهات اومدم. از جواب تست ایدزت هم بی خبرمون نذار. قربونت .
کسی که خیلی دلش میخواد دوست دخترت بود : پارمیدا

Blogger Yek Zan said...
به به سلامتی! نظر علما رو در مورد کی.ر خوردن نپرسیدی؟

Blogger Shabnam said...
اتفاقی اومدم اينجا، وا الان چند ساعته که دارم آرشيوت رو می خونم! خوشحالم از اشنايی باهات

Blogger Shabnam said...
راستی: انتقال ايدز از طريق اورال سکس، البته امکانش کمتره، ولی نا ممکن نيست! برای اطمينان، اورال سکس همراه با کاندوم برای مردها، و همراه با کاندوم زنانه برای زنها! (البته به اين هم واقفم که عملا خيلی وقتها مشکل هست، ولی اگر کسی مي خواد حد اقل نسبی هم مطمئن باشه، چاره ديگه ای نيست، و ميشه با صحبت کردن خيلی مسائل رو حل کرد. توی تلویزیون شنیدم تعداد مبتلایان به ایدز توی آلمان، که مدتها ثابت مونده بود، باز بالا رفته! خطر خیلی جدیه و با یک کمی سهل انگاری دوباره خودش رو نشون میده. واقعا از فکر اینکه این آمار واقعی اش در ایران چقدره، وحشت می کنم!)

Blogger Shabnam said...
ببخشيد يک اشتباهی شد! منظورم کاندوم زنانه نبود، بلکه يک جور محافظ پلاستيکی بود که در موقع اورال سکس برای زنها، ميشه ازش استفاده کرد، در صورت در دسترس نبودن، يک تيکه نايلون نازک هم می تونه اين کار رو انجام بده. باز هم می دونم که عملا شايد اولش کمی مسخره به نظر بياد!ولی...

Blogger Shabnam said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Blogger Shabnam said...
من الان باز دوباره چند تا سايت آلمانی رو نگاه کردم، ويروس ايدز در مني، خون، شير مادر و ترشحات واژن وجود داره، بر خلاف مثلا آب دهان يا ادرار. در صورتيکه يکی از اين چهار تا با پوست غير محافظ بدن، يعنی نه پوست بيروني، بلکه پوست مجاری روده يا واژن یا داخل دهان در ارتباط باشه، احتمال انتقال ويروس هست، حتی اگر زخمی هم نباشه. هيچ کدوم درصدی از احتمال رو ننوشته بودن که فکر کنم نميشه به اين راحتی در صد احتمال داد، ولی اين خطر برای زنها ، اگر منی وارد دهانشون بشه بيشتر از مردهايی هست که اورال سکس می کنن. نمی دونم منظورت از اينترکورس در کاندوم چی هست، خطر در مورد کاندوم اين هست که کاندوم ممکنه پاره بشه يا ليز بخوره ولی در صورت استفاده درست از کاندوم، احتمالش صفر هست. خيلی هم ممنون در ضمن از پاسخت. لينکت رو هم اضافه کردم که باز هم بيام :)) خوشحالم که می بينم مردهايی هم هستن که از مسائل حسی و جنسيشون می نويسن

Blogger don sifon said...
دوست عزیز. منظورم از احتمال انتقال در اینترکورس همون درصد خطاییه که کاندوم از نظر آماری مجموعا به همون دلایلی که گفتی داره. حتی در صورت شل شدن کاندوم اسپرم می تونه از کناره های اونم وارد واژن بشه. فک کنم در صد پروتکشن کاندوم حدود 96-97% باشه که خب باز نمی شه پیش گیری قطعی... درباره وجود ویروس ایدز در منی و ترشحات واژن شکی نیست اما مساله اساسی اینه که آیا در دهان سالم و بدون زخم ورودی برای ویروس ایدز پیدا می شود یا نه؟ تا جایی که من شنیدم دهان سالم هم دارای غشای درونی ایه که از ورود ویروس ایدز جلوگیری می کنه و معده هم محیطیه که ویروس ایدز توش به دلیل اسیدی بودن نابود می شه و کار اصولا به روده نمی کشه... البته من حتی شنیدم تو بزاق دهان فرد ایدزی هن ویروس هست اما چون دهان طرف مقابل اگر عاری از زخم باشه، مثل پوست بیرونی سالم قابلیت عبور دادن ویروس ایدز رو نداره پس باز مشکل آنچنان حاد نیست. درواقع تا اونجا که دونسته های ناقص من می کشه مساله مهم تو انتقال ایدز بررسی شرایط ورودی هاست نه خروجی ها... مساله مهم اینه که مثلا درون واژن چون پوشش محافظ نداره قابلیت انتقال داره نه اینکه اسپرم ویروس داره. در نهایت بازم تاکید می کنم دونسته های من در حد یه آدم آماتور و معمولی اما کمی کنجکاوه...

Blogger Shabnam said...
خوب من باز هم کلی جاهای مختلف رو نگاه کردم و اینطور فهمیدم: ببین ما یک پوست بیرونی داریم، که در صورت زخم نبودن کاملا محافظه. و یک "غشای مخاطی" داریم (اگر این کلمه رو درست به کار برده باشم) ، غشای مخاطی پوستیه که مثلا درون دهان، روده، واژن، چشم ، گلو و حتی پوست نوک آلت مرد ...هست. این غشای مخاطی بر عکس پوست محافظ نیست، حتی اگر زخمی هم نباشه! البته حساسیت این غشا در جاهای مختلف فرق می کنه، مثلا حساسیت جدار روده خیلی بالا هست، و در حالت آنال سکس، حتی اگر زخمی هم نشه، باز هم احتمال انتقال ویروس بالا هست. در مورد غشای دهان، البته حساسیتش کمتره، از طرفی همونطور که خودت هم نوشتی بزاق دهان در برابر ویروس ایدز مقابله می کنه، ولی؛
۱-جدار دهان کاملا محافظ نیست، حتی اگر زخمی هم نباشه!
۲-زخمی بودن یا نبودن جدار دهان رو نمی شه به این آسونی دید یا فهمید! مثلا التهاب لثه ها که باعث خونریزیهای "میکروسکوپی" میشه یا باعث به وجود اومدن بافتی از سلولها میشه که کاملا ویروس ایدز رو رد می کنن، کافیه که در صد احتمال ابتلا بالا بره.
۳- درسته اسید معده ویروس رو از بین می بره، ولی جداره داخلی گلو و لوله نای دارای این اسید نیستن، و در صورت قورت دادن منی، احتمال انتقال ویروس هست.
۴-توی انتقال ویروس ایدز شرایط خروجیها هم خیلی مهمه، چون در صد احتمال انتقال با تعداد ویروس در ارتباط هست. مثلا همونطور که گفتی در بزاق دهان هم این ویروس هست ولی تعدادش اونقدر کمه که احتمال انتقال صفره. یعنی مردی یا زنی که مثبت هست و برای زن دیگه ای اورال سکس می کنه، احتمال اینکه به اون ویروس رو انتقال بده نیست.این در مورد آبی که قبل از منی از آلت مرد بیرون میاد هم صدق میکنه ، یعنی در صورت ساک زدن، اگر مرد داخل دهان ارگاسم نشه، احتمال انتقال این ویروس باز هم تقریبا صفره، حد اقل میشه گفت تا الان موردی دیده نشده که کسی بدون اینکه منی وارد دهانش بشه فقط از راه این مایع قبل از ارگاسم مرد، این بیماری رو گرفته باشه. اما این احتمال، در صورتیکه مرد داخل دهان پارتنرش تموم بشه، خیلی بالاتر میره. این احتمال باز بالاتر از زمانیه که ترشحات واژنی زن وارد دهان پارتنرش میشه، ولی اونجا هم احتمالش هست. درصورتیکه زن پریود باشه، این احتمال باز خیلی بالاتر میره چون خون حاوی مقدار بیشتری از ویروس هست تا ترشح واژن.
نتیجه آخر این هست که: اورال سکس برای کسی که آلت رو به دهان میبره خیلی خطرناکتره ، در صورتیکه انزال صورت بگیره. در غیر اینصورت خطری نداره. برای اورال سکس زن، همونطور که گفتم خطرش در صورت پریود نبودن خیلی کمتر هست، ولی این احتمال صفر یا نزدیک به صفر نیست.
در مورد احتمالات، اینط​​ور که من فهمیدم احتمال از اون کونکورس کاندوم بیشتر هست. یعنی آماری از کسانی وجود داره که به جز اورال سکس رابطه دیگه ای نداشتن و باز هم ویروس بهشون انتقال داده شده. این به نظر من با کاندوم خیلی فرق می کنه که خطاش دست خود آدم هست و در صورت رعایت موارد ایمنی می شه ازش جلوگیری کرد.

فکر می کنم خوب بود اگر پستی در این مورد بنویسی یا بنویسم :) فکر می کنم این سوال خیلیها باشه. من البته باز هم جستجو می کنم. اگر به انگلیسی وارد هستی می تونی خودت هم کمی جستجو کنی. البته هر نوشته ای اینجا قابل اعتماد نیست، مثل فورومها. صفحه های معتبر پزشکی یا علمی، قابل اطمینان ترن.

Blogger Shabnam said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Blogger Shabnam said...
ای وای نمی دونم چرا کامنتهام دوبار میان! می بخشی واقعا، زحمت پاک کردن یکیشون هم به دوشت :)