سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Monday, May 05, 2008
این ایدز دیگه چه کوفتیه؟ می گن از طریق سکس اورال(خوردن کس) منتقل می شه! بابا من یکی اگه قرار باشه بین ایدز گرفتن خودم و خوردن کس یکی رو انتخاب کنم دومی رو انتخاب می کنم. تا حدی که اگه اجبارا بخوام بین ترک کل سکس و سکس اورال یکی رو انتخاب کنم، اولی رو انتخاب می کنم. اما مشکل اینجا است که این مساله یه موضوع و انتخاب کاملا شخصی نیست. فک کن ایدز بگیری. بعد باید بری پیش مردم گردن کج کنی که "ببخشیدا من ایدز داشتم. شمام بهتره برین آزمایش بدین. اصلا نگران نباشینا. شمام اگه داشتین فقط مثل من می میرین. همین. هه هه!". اونم حتما دوستانه بغلت می کنه و می گه "ممنون که خبر دادی عزیز دلم. وای که تو چه آدم اخلاقی ای هستی. هه هه". خلاصه بدیهیه اینم راه نداره. من که اصلا نمی تونم تصمیم بگیرم. فعلا که آچمزه آچمزم. نه به هیچ وجه من الوجوه از سکس اورال که یکی از بهترین قسمتاشه می تونم بگذرم؛ نه می تونم تصور کنم ایدز بگیرم و در ادامه در طی بی خبری اولیه یکی ازم ایدز بگیره و باقی ماجرا... بدبختی اینجا است که بعد هشت ماه آزمایش جواب قطعی می ده. 8 ماه! یعنی میشه 8 ماه یه بار سکس داشت؟! حتما می گی منظور 8 ماه پس از سکس پرخطره. درباره تعریف سکس پر خطر و کم خطرم من یکی اصلا نمی تونم روش حساب کنم! با توجه به شنیده های من درباره اطرافیانم، این تعریف خیلی رو هواست... مثلا یکی از آشناهام(که البته نمی دونم کدوم چون اون کسی که به من گفت دقیقا نگفت کیه) مشکوک به ایدزه چون دوست پسر قبلیش چندین سال قبل با زن مطلقه ای رابطه داشته که شوهرش معتاد تزریقی بوده و همینجور قطاری از هم گرفتن! به نظر من عملا پیگیری گذشته جنسی هرکی با زنجیره پارتنراش امکان پذیر نیست.
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
آقا ما شما را ادد فرمودیم و به شما ارادت داریم. گفتیم که بدانید.

Anonymous Anonymous said...
آقا ما شما را ادد فرمودیم و به شما ارادت داریم. گفتیم که بدانید.