سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Sunday, April 27, 2008
دارم یواش یواش با این کلیشه پسرا همه اَوِیلبل دخترا همه اینویزیبل تو یاهو مسنجر بد قاطی می کنم. می دونم آدم حوصله چت کردن با خیلیا رو نداره و زمانی که نمی شد تک تک واسه افراد اینویزیبل شد، چاره دیگه ای نبود. اما حالا با وجود این امکان من فرض رو بر این می گیرم که طرف من رو هم به عمد در لیست اینویزیبل هاش قرار داده. چراکه بجای انتخاب اینویزیبل برای همه کاری نداره تک تک اونایی که رو نِروتن رو فیلتر کنی که اگه کسی واسه اینکارم گشادیش می آد من به حساب کم ارزش گذاشتن به شخصیت دیگران از جمله خودم (صرف داشتن جنسیت مذکر) می بینم و باز می شه همون. اول فک کردم ایندسته افراد رو از فرند لیستم پاک کنم که حضور همیشه خاموششون نره رو نِرو که دیدم واسه طرف که فرقی نمی کنه؛ باز من همیشه بطور یک طرفه در دسترسم براشون. فعلا به این نتیجه رسیدم که اگه کسی رو دو سه هفته آن لاین نبینم(مگه قطعا بدونم اصلا آن لاین نمی شه)، منم واسه اون یه نفر خودم رو اینویزیبل می کنم. البته ارتباط اینترنتی در بسیاری از موارد کلهم اجمعین به گا می ره ولی چاره دیگه ای نیست؛ انقد که از کلیشه های جنسی متنفرم...