سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Saturday, April 19, 2008
وای چه حالی دارم می کنم من. دعوای روز تن نویسی زنانه است(انقد تعداد نوشته ها و لینها زیاده که من به دادن همین یکی که توش به بقیه پستا هم تا حدی اشاره کرده، اکتفا می کنم و اگه برات جالب باشه می تونی دنباله اش رو خودت لینک تو لینک بری). نصف لینکای بالاترین شده مربوط به این دعوا؛ هرکدومشون رو هم که باز کنی ده ها کامنت داره(تازه من بالای صدتاشم دیدم). ناموسپرستا یه ور تن نویسا یه ور. با حالی قضیه اینجاست که ناموس پرستها هم خود به خود به نفع کسانی که مخالفشونن حرکت می کنن. مثلا این یا این یکی با وجود همه مزخرفاتی که گفتن با همین لینک دادنشون به اینجور پُستا در اینکه چند نفر دیگه هم بخوننش دارن کمک می کنن. یعنی همه چه مخالف چه موافق دارن کمک می کنن که بحث هرچه بیشتر عمومی شه و هر لحظه مردسالارای بیشتری مجبور شن با تن نویسی زنانه روبرو شن؛ چیزی که در نهایت هدف تن نویسیه. روبرو کردن مردسالاری با چیزی که اصولا منکر اونه؛ لذت و تن زن(اونجوری که واقعا هست نه اونچیزی که می خواد بر اساس ایدئولوژیش ازش بسازه)... خلاصه من به شخصه نشئه ی دیدن این انقلاب پارتیزانی نشانه شناسانه، با لذت فراوان وبگردی می کنم. انقلابی که هم عنصر آنارشیستیش(در شکل) هم عنصر فمینیستیش(در محتوی) واسه من به شدت مطلوبه. انقلابی که گستردگیش موفقیتشه. چیزی که بهش هم الان تا حد زیادی رسیده(نشون به همون نشونِ تعداد لینک های بالاترین). هر دفعه می بینم مطلبی اینچنین جیغ چند نفر رو در می آره به شدت شاد می شم. چراکه این جیغ و هوار نشونه روبرو شدنشون با تصویریه که هدفش فرای خوش اومدن یا بد اومدن بیننده، دیده شدنه و با هر داد و هوار می شه استنباط کرد اون هدف داره بیشتر و بیشتر برآورده می شه. راستی دست زننده جرقه این قیام شاید بشه گفت غیر مردمی اما به هر حال موفق هم درد نکنه.
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
همگان بدونین که "زهرا"این ننگ جامعه زنان وبلاگ نویس جدیدا به حمایت و طرفداری خودش از جمهوری اسلامی اعتراف کرد و زندانیان سیاسی را یک مشت مجرم دانست و کمپین یک میلیون امضا را که بزرگ زنان ایران را انداخته اند به استهزا گرفت و ایران را کشوری دموکراتیک دانست.

Anonymous Anonymous said...
chera comment vasat nemiad!!
daram miam tehran va mibinamet ehtemalan....mmm vaaaa inke vasam jaleb bood chon khodam 2 sar reside sale 82 am hamchin chizio neveshte boodam ba onvane "khod" va ba joziat dar hade khaalo ina... hamin!!!

Anonymous Anonymous said...
من دقیقا مطلب زهرا را نخونده ام اما همین قدر می دونم باصطلاح " یکی ازرهبر ان کمپین یک میلیون امضا " خانم فریبا داودی مهاجر از این طریق یک شبه میلیاردر شد از چند کشور و سازمان اروپایی جوایز 12 و 20 میلیون دلاری و یورویی گرفت و جواز اقامت و امکانات رفاهی و تفریحی و مسافرتی به اضافه بورس ادامه تحصیل در دانشگاه های اون طرف آب ...حاصل این کمپین یک میلیون امضا برای سر کار خانم داودی مهاجر شد.

Anonymous Anonymous said...
مساله گوزیدن را در حضور دیگران که حل کردید و راحت در جمع با صدای بلند می گوزید و نشاله تمدن و پیشرفت و امل نبودن شماست حال به سراغ کس رفته اید کس تان را هم نشان بدهید آفرین بر شما ...چرا باید کس پوشیده باشد ؟؟؟راستی اسم وبلاگت را کسبلاگ - کس بلاگ یا گوزبلاگ بزاری بیش تر امروزی هستی .