سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Friday, April 11, 2008
یه جای کار می لنگه. اگه بنا به حرفهای پارتنرهای خودم باشه از نظر آماری اونا در مجموع تو سکسهایی که با من داشت حتی بیشتر از من ارگاسم شنن. ولی وقتی با یه دوستان مونث صحبت این چیزها می شه اکثریت قریب به اتفاقشون با احتساب دوستاشون اصلا ارگاسم نمی شن. بگذریم از این توضیح عجغ وجغ که این سکس منه که کیفیت عجیب غریبی داره چراکه تحلیل غیر منطقی ایه( شاخ و دم که ندارم)، تنها توضیحی که می تونه جوابگو باشه اینه: سکس پارتنرهام به من در زمینه ارگاسم شدنشون دروغ گفتن. دو تا مساله این تحلیل رو تقویت می کنن: اول اینکه طبق شنیده هام خیلی از دختر ها الکی ادای ارگاسم شدن رو در می آرن و این مساله چیز فراگیریه. دوم اینکه برای من ارگاسم طرف مقابلم خیلی مهم تر از مال خودمه و اکثر پارتنر هام این رو می دونستن(هر چند همشون نه که خُب این یه کمی این تحلیل رو تضعیف می کنه). خلاصه که خیلی دوست داشتم بدونم داستان چیه. به هر حال حس بدیه که فک کنی مثل یه بچه باهات رفتار کردن. از طرف دیگه فک می کنم خب گزینه مناسب دیگه ای نداشتن؟ به هر حال من که دیگه اگه طرف ارگاسم هم بشه باور نمی کنم و در هر صورت یکی از بزرگترین لذت های زندگیم یعنی ارگاسم شدن طرف مقابل برام از بین رفته. لامصب هیچ علامت مشخصه بیرونی ای هم نداره و به راحتی قابل شبیه سازی.
2 Comments:
Blogger گیس طلا said...
حقیقتش اینه که منم دروغ می گم...وقتی می بینم اینقدر براش مهمه و حالش گرفته می شه ویا حتی اعتماد به نفسشو از دست می ده ...خب ادم دروغ می گه
و یه موضوع دیگه ...می شه ارگاسم نشد اما لذت برد ...این دو تاالزاما به هم نچسبیدن

Anonymous Anonymous said...
mitoni befahmi
age orgasm beshe,nafas nafas mizane,zarabane ghalbesh tondtar mishe,noke sinash mese ghabl seft nist,shaghighe hash mizane,yehoo khis tar mishe badesh khoshk mishe!