سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Wednesday, April 09, 2008
جدا از دارن آرانفسکی و لارس فن تریه، برادر برتولوچی هم از اون کارگرداناییه که اسمش به عنوان کارگردان برام کافیه تا فیلمش رو ببینم(طبعا در هر سه مورد رویکردم بر اساس استقرا است). یه نکته ای تو فیلمهای این استاد بزرگوار توجه ام رو جلب کرده. نمی دونم نذر داره چیه که هرجور شده باید دول آویزون رو شده یه بار محض خالی نبودن عریضه هم شده تو یه صحنه ی بی ربط نشون بده. هرچند اقلب بیش از یه بار هم نشونش می ده. البته آلت زنم هست تو فیلماش اما کمتر. خلاصه به دلیل دلبستگی شدید به این استاد ارجمند امیدوارم نذرش به حق پنج تن آل عبا برآورده شده باشه.
پ ن: این حرکتش از دید فمینیستی مثبته؛ چراکه تابوی نشون دادن آلت مردانه که خیلی بیشتر از آلت زنانه است رو هدف قرار می ده؛ تابویی که ریشه در فقط آلت دانستن آلت رجولیت و هیچ انگاشتن آلت زنانه داره.
پ ن2: سکس همراه با ازاله بکارت اکثرا همراه با نشون دادن آثار خون هم از تیکه های اقلب یافتنی در فیلمای برتولوچیه. البته نه به شدت مورد دول پلاسیده...
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
جان من حدس بزن چند تا از خواننده های این وبلاگ این اسمایی که گفتی را حتی یه بار شنیده ان.

Blogger don sifon said...
سوالای سخت سخت می پرسی ها استاد... حدس خاصی ندارم. هرچند فک نکنم نایاب باشن. به هر حال من این وبلاگ رو از اول با هدف آرامش یافتن نویسنده(خودم) زدم؛ نه جلب رضایت خواننده. حالا اگه کسی فرکانس پارازیت های مغزش تو مایه های مال مغز من بود که چه خوب. نبودم که سرش سلامت دیگه نمی آد.

Anonymous Anonymous said...
لطفا در مورد "انزال بکارت" کمی توضیح بفرمایید.

Blogger don sifon said...
دوست ناشناس طبعا توضیحی ندارم جز اصلاح عبارت به همراه پذیرش اشتباه. ممنون که من رو متوجه این اشتباه نسبتا تاریخیم کردی