سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Monday, April 07, 2008

یکی از موقعیت هایی که من چت می کنم چیکار کنم، وقتیه که با مزاحمت های خیابونی ای ایجاد شده واسه زنها روبرو می شم. از طرفی بطور کلی از دخالت در روابط مردم دل خوشی ندارم و ای بسا این مزاحمت از دید من از دید هردو طرف یه سبک روتین اَپروچ جنسی باشه که متاسفانه مرزهای اینها به دلیل فرهنگ دِفرمه ما شدیدا مخدوش شده. به علاوه به شدت از نقش مرد ناموس پرست متنفرم که فک می کنه همه زنها ناموسشن و نخاعی رگ گردنی می شه یا بدتر از اون آدمایی که تنها دلیل شلوغ بازیشون در اینجور موارد اینه که خودشون امکانات مادی یا حتی معنویش(مثل رو و جسارت) رو ندارن والا ذهنشون شاید بیشتر از خود مزاحمان هم کثیف باشه. از طرف دیگه واقعا از دیدن اینکه اینجور کثافتها که باعث می شن سطح شهر برای زنها نا امن بشه و از محیط اجتماعی پس رونده بشن، حالم به هم می خوره. تو ذهن کثیفشون هم اقلب یه چیزیه تو این مایه ها که دختری که خوش تیپه حتما واسه دادن خوش تیپ کرده اما به اونا نمی ده می ره به بهتر از اونا می ده در نتیجه اونا حق دارن انتقام این تبعیض رو شخصا بگیرن... خلاصه خیلی دوست دارم مشتم رو با تمام زورم بکوبم تو صورت صاحب چنین لجن-تفکراتی و با دگنک(اگه زورم برسه) از محیط جامعه بندازمش بیرون. هرچند به احتمال زیاد کتکه رو می خورم اما اعتراضم رو به خشن ترین شکل ممکن نشونشون می دم و شاید دفعه دیگه به خاطر دردسرش هم شده بی خیال کثافت کاریاشون شن. خلاصه در نهایت تو این تناقض موندم که در چنین موقعیتی چیکارکنم...

2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
همچین صحنه هایی تو شهر خراب شده ما (قم) خیلی آزار دهنده تره.

Anonymous Anonymous said...
خیلی با وبت حال می کنم...بیشتر از این نظر که تو خیلی از زمینه ها هم عقیده ایم.