سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Sunday, March 16, 2008
جدی جدی اگه سه چهار تا پسر دیگه جز خودم پایه باشن، پایه ام یه حرکت بزنیم به این صورت که بریم چادر و صورت بند تهیه کنیم وبا این پوشش در سطح شهر تردد کنیم. تازه می تونیم چهار پنج نفری جمع شیم و با امضای انجمن مردان برقع پوش پلاکاردی بالا بگیریم که "ما هم خواهان محافظت از گوهر عفتمان در صدفیم". بعد که مردم جمع شدن رو بنده رو بالا بزنیم و ریش سیبیلامون پیدا شه(طبعا بهتره پسران سه تیغ نکنن تا معلوم باشه دختر نیستن). به علاوه باید بریم فلسفه حجاب تو کتاب مطهری پطهری رو هم بخونیم و از بر کنیم که وقتی گرفتنمون(به احتمال قریب به یقین این اتفاق می افته)، عینا با اون ادبیات از حرکتمون دفاع کنیم.
6 Comments:
Anonymous Anonymous said...
خوب پس با تمنا و استدعا میشه کنار اومد اخ که چه......

Anonymous Anonymous said...
اسم منه ناشناس مریم

Anonymous Anonymous said...
من مرده این حرکتهام. آقا پایه ام اگه خواستی.

Anonymous Anonymous said...
من اگه پسر بودم پا میشدم میومدم ایرون که تو این حرکت شرکت کنم! شاهکاره!! من حمایت خودم رو که به هیچ دردِ هیچ کس نمی خوره صمیمانه اعلام می دارم

Anonymous Anonymous said...
من به حمایت از انجمن پسران نفاب دار
5min سکوت میکنم.

Anonymous Anonymous said...
از همینجا حمایت خودم رو اعلام میکنم ...