سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Wednesday, March 05, 2008

روز به روز بیشتر باید با این وسوسه خودم مقابله کنم که مشترک کیهان بشم اون هم برای تضمین خندیدن هر روزه ام. آخه چطور می شه این رو خوند و جدی گرفت:
"
حمايت لابي اسرائيل از دختركان عتيقه[متشکریم از دوست نویسنده که در مقابل وسوسه وحشتناک بکار بردن ترکیب "دخترکان تُرشیده" مقاومت کرده و از نظر اخلاق روزنامه نگاری با وجود خشم اصیل و انقلابی خود سربلند از این امتحان الهی سربلند در اومده. به علاوه با وجود دیدن هر روزه فَشِن هایی چون حسین شریعتمداری بهش حق می دم در فیلتر کردن مد روز ها از عتیقه ها انقدر وسواس به خرج بده... هرچند بد نبود تکلیف تناقض موجود بین "ک" تصغیر ته دخترکان و صفت عتیقه حمل شده(بالاخره بچه مچه ان یا دختر ترشیده؟) بر اونو معلوم می کرد تا دیگه هیچ شائبه ای درمورد این ترکیب نبوغ آمیزِ "دخترکان عتیقه" وارد نمی بود. البته شاید تویسنده خوش ذوق از صنعت تضاد برای ادبی تر کردن ترکیب استفاده کرده که اگه چنینه دست مریزاد[!
در آستانه روز هشتم مارس، لابي اسرائيل در سوئد[این اسرائیلی ها با اون چشمای چپشان که قبلا فقط تو آمریکا قدرت داشتن، جدیدا در سوئد که هِچ، در گینه کواکری هم شعبه زدن و منافع ما رو تهدید می کنن] فعاليت هاي خود براي حمايت مالي غرب از «جنگ زنانه براندازي»[دوست نویسنده حتی در بکار بردن این ترکیب هم مساله تفکیک مقدس جنسی رو رعایت کرده تا خدایی نکرده این سطور برای بعضی از مخاطبان معلوم الحال تحریک کننده نباشه] و «كمپين يك ميليون امضاء» شدت بخشيده است. بخشي از اين لابي صهيونيستي كه «بنياد پژوهش هاي زنان ايران» در زمره آن است[جدا از ایمان به صداقت جناب شریعتمداری با پرونده پاکشون، این ارتباط خیلی منطقی هم هست: لابی صهیونیستی => "بنیاد پژوهش های زنان ایران". یه کم دقت کن فقط چند تا کلمه جابجا شده.] را «هايده درآگاهي» (عضو ارشد بنياد پژوهش هاي زنان)، «هما سرشار» در خارج از كشور تشكيل مي دهند. «سرشار» از رابطان رئيس جمهور اسرائيل با فعالان فمنيست[لازم به توضیحه اسرائیل در واقع سازمان اطلاعاتی مطلاعاتی نداره و رئیس جمهور شخصا برنامه ریز همه برنامه های براندازانه د سرتاسر دنیا است. انقد که این یهودی ها به دلیل نفرین شدن توسط خداوند احمق و کم آی کیو شدن] در ايران، عضو سازمان بني بريت و نيز برنده جايزه بهترين روزنامه نگار از سازمان «فرزندان صهيون»[فک کنم این سازمان رو نویسنده در حین نوشتن مطلب با استفاده از تخیل بی نظیرش اختراع کرده و اصلا و ابدا هم تابلو نیست که اینجوریه. باریکلا به فرزندان ایران زمین که در همه زمینه ها پیش تازند] در اسرائيل است كه با «شهلا شركت» (مديرمسئول ماهنامه توقيف شده زنان) و «اعضاء كمپين يك ميليون امضاء» نيز در ارتباط مي باشد.[همه هم که به هم مربوطن از شهلا شرکت گرفته تا هما سرشار و پروین اردلان. چه توطئه گستره ای که خوشبختانه با هوشمندی دوستان کیهانی رسوا شد[!
لابي اسرائيلي زنان در يك سال گذشته كوشيده است تا جوايزي را براي فمنيست هاي هوادار كودتاي مخملي در ايران[خدایا این پارچه مخمل و رنگ نارنجی رو از دوستان نگیر که چشمه خلاقیتشون کور می شه و ما محروم می شیم از این منبی لایزال خلاقیت] از كشورهايي مانند سوئد بگيرد. جايزه «بنياد اولاف پالمه» با حمايت اين لابي در روز ششم مارس(پنجشنبه) در استكهلم به پروين نجفقلي اردلان (معروف به پروين اردلان، رفيقه[این کلمه من رو یاد شرت های پاچه دار مرحوم پدربزرگم انداخت. این نشوندهنده عمق مطالعات دوست نویسنده است که از خوانده داستانهای بند تمبونی مجله سپید و سیاه چهل سال پیش هم نگذشته. ازش به شدت سپاسگذارم که اشک منِ پیرمرد رو از حس نوستالژی در آورد] فرج سركوهي) اهداء خواهد شد.
اردلان كه از اعضاء «مركز فرهنگي زنان» در ايران است، از سال 1380 با شركت در سمينار سالانه «بنياد پژوهش هاي زنان»، روابط خود را با اين بنياد آغاز كرد. اين بنياد را وابستگان به دربار ستمشاهي [دوست کیهانی چون شاهینی تیزبین بعد سی سال هنوز دربار ستمشاهی ای می بیند که می تواند پشت دشمنان جمهوری اسلامی بایستد. هرکی دیگه بود فک می کرد سی سال پیش دربار ستمشاهی به رحمت ایزدی پیوست؛ ولی نویسنده گول اینگونه عوامفریبی های تاریخ مابانه رو نمی خوره چراکه می دونه تاریخ علمی غربی است و مشکوک] و زنان يهودي صهيونيست[پیدا کنید ارتباط دربار ستمشاهی با زنان یهودی صهیونیست و بنیاد اولاف پالمه سوئد را. فک کنم پروژه این جستجو از یافتن پرتقال فروش معروف هم پیچیده تر باشه و تنها شاگردان استاد شریعتمداری از پس حل چنین معماهای پیچیده ای بر بیان] اداره مي كنند. وي كه در دوره اي سردبير نشريه بين الملل شهرداري تهران (در زمان غلامحسين كرباسچي) بود، از اعضاء اوليه كمپين زنانه دختركان و پسركان[عجیب آنکه دوستان امثال ما مردان فمینیست را هم به دیده تفقد نگریسته و به رسمیت شناختند. ما که تا عمر داریم زیر دین التفاطاتشون خواهیم بود] به شمار مي رود. اين كمپين بر پايه تكنيك هاي كودتاي مخملي كه در «خانه آزادي» سازمان جاسوسي سيا صورتبندي شده است و بر مبناي طرح «خاورميانه بزرگ» براي مبارزه با احكام قطعي اسلام[خمینی طبق اقوی اقوال فراموش کرده بود که علاوه بر "توحید شاید هم معاد" بردگی زنان رو هم به عنوان سومین موردی که نمی شود به خاطر حفظ کیان حکومت اسلامی زیر سیبیلی رد کرد، اشاره کنه. عجیب اینکه خود پیغمبر هم یحتمل یادش رفته این رو در اصول دین بیاره. این آلزایمر بزرگان در کهنسالی که به مسئولیت های روزنامه نگاری دوست نویسنده ربطی نداره] عمل مي كند.
به گزارش رسانه ها، پروين اردلان كه روز 13 اسفند براي دريافت جايزه لابي صهيونيسم در سوئد عازم استكهلم بود، به سبب داشتن پرونده قضايي مفتوح در دادسراي انقلاب اسلامي، اجازه خروج از كشور نيافت. براساس يافته هاي «كيهان»[سازمان اطلاعاتیشون رو بخورم که با وجود غیر دولتی و مستقل بودن دست موصاد، سیا و اینتلیجنس سرویس و... رو از پشت بسته]، اين لابي مي كوشد در آينده نزديك براي حمايت بيشتر از «شادي صدر» كه عليه قوانين اسلامي[مثل قانون انسانی، تابناک و شور انگیز سنگسار که وجودش در سرزمین اسلامی عامل برکات بسیار است از جمله تقویت پشت بازوی پرتاب کنندگان بلوک سیمانی و افزایش تمرکزشان در نشانه گیری تواسط سنگ آجر و...] در ايران مبارزه مي كند، جايزه اي را نيز براي وي از يكي از دولت ها يا نهادهاي شبه مدني اروپايي كسب كند.

پ ن: من که زبونم نی چرخه به این مطلب بگم پرونده سازی! وقتی داشتم می خوندمش هرچی از خوندنم می گذشت بیشتر از عصبانی به سمت قهقهه می رفتم.

3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
rasti chera pakesh kardi

Anonymous Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Blogger don sifon said...
دوست ناشناس اول(نمی دونم دو ناشناس یکی ان یا دو تا!) متوجه نمی شم چی رو پاک کردم چون چیزی رو تا الان پاک نکرده بودم. اما دوست ناشناس دوم(که احتمال داره همون اول باشه) به دلیل اینکه احساس کردم می خواستی کامنت خصوصی باشه اخلاقی دیدم که بخونم و پاکش کنم. و الا از سانسورچی بودن متنفرم به علاوه که کامنتت اصولا از نظر من مجلی نداشت. درباره کامنت خصوصی هم فک می کنم با وجود ای میل نیازی بهش احساس نکردم تا حالا.