سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Monday, February 25, 2008
به نظر من اگه تو زندگی خانوادگی بچه تون مچ شما رو در حال سکس با همسرتون گرفت، بهترین عکس العمل اینه که اگه در پوزیشن مرد رو و زن زیرین، به سرعت پوزیشن عوض کنین و در حالت مرد زیر و زن رو به کارتون با خونسردی ادامه بدین. معمولا بچه ها به این دلیل این خاطره براشون ناجور می شه که فک می کنن پدر داره مادر رو عذاب می ده(با او سیخ ناسور شکنجَش می کنه).
پ ن: من به شخصه اصلا موافق مخفی کاری نیستم. بچه از همون اول اگه با واقعیت ساده روبرو شه خیلی بهتره تا بعد اینکه خرسمبک شد بفهمه که مامان باباش شبا پشت در بسته چیکار می کردن؛ و تازه اینکه تا اون روز این مساله رو ازش مخفی کردن، در ناخودآگاه بچه دلیل محکمی می تونه بشه بر تابو بودن کلیت سکس
5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
اگه در پوزیشن بغل خوابی بودیم چی؟!

Anonymous Anonymous said...
در رو قفل کنیم ، بعد بریم رو کار بهتر نیست ؟

Blogger don sifon said...
اگه در پوزیشن بغل باشی لازم نیست کار خاصی بکنی البته احتیاط واجب اینه که باز مرد زیر بره که دیگه شبهه ای نمونه واسه بچه. اما درباره در قفل کردن... من به شخصه اصلا موافق مخفی کاری نیستم. بچه از همون اول اگه با واقعیت ساده روبرو شه خیلی بهتره تا بعد اینکه گنده شد بفهمه که مامان باباش شبا پشت در بسته چیکار می کردن و تازه اینکه تا اون روز این مساله رو ازش مخفی کردن، در ناخودآگاه بچه دلیلی می شه بر تابو بودن سکس

Anonymous Anonymous said...
تا بحال چند تا از بهترین احمق های روی زمین را دور هم ندیده بودم و با نظراتشان آشنا نشده بودم.
امروز موفق شدم حیواناتی را ببینم که همه چیز و همه کس برایشان سوژه های سکس اند و همو سکسوال و هزار کوفت و زهر مار دیگر.
فرق آن آمریکاییهای آزاد که از او دفاع می کنید با شما ها این است که دست کم دنیای خویش را آباد کرده اند و شما از دنیا و در و دیوار و گل و گیاه برای خود فقط طویله های ارضای شهوت ساخته اید.

Anonymous Anonymous said...
این راحت بودنتُ دوس دارم