سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Tuesday, February 19, 2008
فعلا که به این راه حل رسیدم که برای خالی نبودن عریضه یه بابایی رو دورادور دوست داشته باشم و با خیال و طبعا جلق زدن باهاش، زندگی جنسیم رو بدون دردسر وجدان بازی و ترس همیشگی از عدم شناخت از تاثیراتی که هر حرکتت تو ذهن یه آدم دیگه می تونه بذاره و... پُر کنم. خوشبختانه به آدم سکسی وخواستنی سراغ دارم که به دلیل شرایط بیرونی هم که شده(دانشجو بودنش در یه شهر دیگه) نمی تونم باهاش رابطه داشته باشم.
پ ن: بعد عمری معره کیری دیگه انقد منطقی شدم که بدونم نمی شه تو اینجا باشی و پارتنرت یه جای دیگه
پ ن2: بقول آقامون مارکس تاریخ دو بار تکرار می شه. یه بار زمانی که تازه بالغ بودم و یه دلیل ناتوانی در جلب جنس دیگه راهی جز این تریپ دورادور دوس داشتن نداشتم، بطور تراژدی و این روزا همون تریپ باز هم البته بالاجبار اما اینبار بطور کمدی...
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
تو یه کاری کن .خودت رو تو خونه حبس کن و در دنیای خیالی زندگی کن تا از تاثیر حرکتت تو ذهن دوستان و آشنایان نگران نباشی.
پ. ن:این حرفات تو این وبلاگ خیلی تو ذهن من تاثیرات ناجوری گذاشته. ببندش!


هه هه