سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Tuesday, January 29, 2008
مکابیز یه پست جالب زده که لینکش رو به همین دوستم که خواهش رو گرفته بودن، ندادم. گفت "نظر منو می خوای همین الان حمله کنن به ایران من دستشون رو می بودم. فقط این صحنه رو تصور کن: تو خیابون یکی داد می زنه گرفتمش. این بابا رئیس مفاسد وزرا بوده. می ری طرفش. نگاهت با نگاه طرف تلاقی پیدا می کنه و در حینی که مردم می آن طرفش، اوج ترس و اضطراب رو تو چشماش می بینی و دلت برای حقارتش می سوزه. یا فک کنم دارن در یه خونه ای رو از جا در می آرن چون فهمیدن یکی از فاطی کماندوهای سابق اونجا می شینه وبعد از کندن در می رن در حالی که جیغ جیغ می کنه که من نبودم و و اینا می کشنش بیرون و حال نزن کی یِزن..." آب از لب و لوچه منم بطور حیوانی ای سرازیر شد. ادامه داد "حاضرم برای یه ثانیه زندگی کردن اون زندگی همه چیم از جمله عقاید و ایدئولوژی های خودم به باد بره. من دستای آمریکا رو برای دادن چنین فرصتی و نشوندن اینا در موضع ضعف خواهم بوسید حالا حتی اگه حمله با این نیت نبوده باشه که نخواهد بود".