سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Thursday, January 17, 2008
اینکه بشی استاد یکی در زمینه سکس من یکی رو از نظر جنسی به شدت نسبت به اون فرد سرد می کنه. صدالبته به یه نفر که اولین بارشه حق می دم که چیزی بارش نباشه و در گذر چند ماه اوسّا بشه؛ اما حق دادن به طرف یه مساله است سرد شدن ناخودآگاه من مساله ای دیگه و این حالت وجدانم رو اذیت می کنه که نکنه بشه این برداشت رو کرد که من دست و پا چلفتی بودن یه مبتدی رو می زنم تو سرش یابه این خاطر تحقیرش می کنم؛ اما می گی با چنین عکس العمل ناخودآگاهی(ترن آف جنسی بودن یه مساله برام) چیکار کنم؟
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
به خودت تلقین کن و تکرار کن روزی شونصد مرتبه : من الان ترن آنم ...من الان ترن آنم ....جواب میده....باورکن:)...مغز شما آقایون هم در این یه مورد خوب کار میکنه ....موفق میشی

Blogger Alfons said...
حموم های قدیمی و اون خشک گفتن ها رو یادته؟حالا باید بگی...: سیفون!