سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Wednesday, January 09, 2008
حالا که دنیای ما بر اساس دول بعضی از دوستان می چرخه(نمونه بارزش جناب رادان که بر اساس شق شدن نشدن دول مبارکش نوع لباش پوشیدن مردم -برفرض میزان بلندی کوتاهی مانتو یا تبرج زنان- رو تعیین می کنه) و در جهت خلاصی از شرایط مزخرف فعلی یه راه حل به نظرم رسید: دو نفر بطور داوطلب هرکدوم یکی از تخم های این عزیزان رو ناکار کنن و با توجه به اینکه به احتمال زیاد با دیه راضی نخواهند شد، تن به قصاص داده و هرکدوم یه تخممون رو در راه آزادی فدا کنن. فرضا برای جناب رادان قرار شده تخم چپ از من باشه و تخم راست از یکی از دوستان ارزشی... من الله توفیق!
پ ن: کسی می دونه اگه یه زن بزنه تخم مردی رو بترکونه و مرده بگه اِلّا و لِلّا قصاص، تکلیف چیه؟ یعنی بابت تخم چپ که دیه اش بالاتر از کل زنه، طرف رو اعدام می کنن؟!
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
مرده شور اون تخم چپشونو ببره که از من باارزشتره...من فکر میکردم راسته با ارزشتره :)یعنی اینطور شنیده بودم