سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Monday, December 24, 2007
به نظر من پارتنر آدم غیر سیگاری مثل من باید سیگاری باشه. جدا از سکسی بودن سیگار کشیدن، این موضوع برای یکی مثل من دلیل منطقی هم داره: چون سیگاری نیستم دود گلوم رو می زنه و این شامل علف کشیدن هم می شه. واسه همین اگرم راضی شم وقت سکس تنهایی علف بکشم، در طول سوختن یه سیگارپیچ نهایت بتونم پنج شیش پُک بزنم که این معادل هدر رفتن مقدار زیادی علف بی زبونه. پس ایده آل اینه که یه پارتنر سیگاری باشه که یک در میون پُک بزنیم. تازه بگذریم که سکسی که دو طرف رو علف باشن بهتر از یه طرفه شه...
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
موافقم...با سکسی بودن سیگارکشیدن...اما اینکه حتمن پارتنرم سیگاری باشه چون من نیستم نه!...خب وقتی پا بده من هفت هشت نخ میکشم و با این که سیگاری هم نیستم هیچیم نمیشه!......

Blogger inSomiiinia said...
اون انگشتای کشیده رو تصور کن با یه سیگار بینشون!
واسه من خیلی لذت بخش بوده!

Anonymous Anonymous said...
غير سيگاري يعني اصلا سيگار نميكشي؟؟ اگه آره بايد بگم اشتباه ميكني چون از بوي سيگار زده ميشي
ولي اگه خودت هم همراش يه سيگار رو بكشي و شر كنيد يكي رو بين خودتون آره مي توني بگي يه حركت سكسيه مخصوصا اگه طرف خوشگل هم بكشه!