سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Tuesday, December 04, 2007
فراخوان عمومی!:
کسی می دونه یکی که آپاندیس عمل کرده، چطور می تونه جلق بزنه؟ به جدّم مرتضی علی دعاتون می کنم اگه جوابی بدین که به کارم بیاد
پ ن: رفیق دَنسر ممنون از پیشنهادت... اصلا چرا به فکر خودم نرسی؟. چشم همین اسّاعه از میون صف ملیونی که برای ساک زدن دول من تو نوبتن یکیشون رو صدا می کنم بیاد! جدا از شوخی مومن با خودت نگفتی آخه من دول به دستِ یه لّا قبا از کجام یه نفر رو گیر بیارم که در راه خدا باهام سکس اورال یه طرفه داشته باشه؟
پ ن2: راستی اگه کسی به ذهنش رسید چطور می شه با جای بخیه روی شکم شوهر گرفت ، بازم من رو از دانسته هاش محروم نکنه... آخه من چطوری ثابت کنم این جای بچه انداختنم نیست؟
پ ن3: طبعا برای منِ مذکر به دلیل اینکه سوراخ دیگه ای برای بچه پس انداختن ندارم، سزارین بودن نوع زایمان، تقریبا دلیلی به نفع کلیت بی ناموسی است!
پ ن4!: ای بابا گیر نده که اگه سوراخ نداری، بی ناموسی اولیه چطوری انجام گرفته... مثل اینکه به معنویات اعتقاد نداری برادر؟
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
bede sak bezanan

Blogger پسر قبیله said...
آقا ترجیحاً یه مدت کوتاه بی خیال شو
نترس بی خیار نمی شی