سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Tuesday, December 18, 2007

در استان مازندران شیر یک کیلویی پیش از این به قیمت 400 تومن ارزه می شد. در یک حرکت زیرکانه حجم پاکت ها را به 750 سی سی کاهش پیدا کرده و قیمت را هم کردن 350 تومن. یکی که دقت نکنه فک می کنه که خب هم حجم کم شده هم قیمت. اما با یه حساب سر انگشتی دستت می آد که 16-17 درصد بر اساس قیمت واحد حجم تورم داریم. عزیزن دلم نمی دونم به چه زبونی بهتون التماس کنم بجای 16-17 درصد اینطوری بیاین سی چهل درصد مثل انسان قیمت رو بالا ببرین و به شعور اون اقلیتی که حساب کتاب می کنن توهین نکنین. من به عنوان یه نفر از همون اقلیت که معمولا همونایین که زبونشون درازه و مردم رو هم به اعتراض تشویق می کنن، اعلام می کنم گه می خوریم چیزی بروز بدیم. چرا که فک کنم جلوگیری از توهین به شعور نسبت به هر کنش اجتماعی و فردی دیگری در اولویته...

1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
یک تذکر: تا اون‌جایی که من می‌بینم
تو این مملکت جز چس ناله کردن و پشت سر حکومت حرف زدن کار دیگه‌ای نمی‌کنن.تو هم انقدر خودت رو نگیر اقلیت زبون‌دراز اعتراض ‌تشویق کن!! هه هه