سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Wednesday, October 24, 2007
- دوستی سوالی علمی پرسیده؛ منم لازم دیدم در همون عالم رفاقتی که اشاره کرده بود، جواب بدم. طبق تحقیقات من که واحد اونجور انرژی ها "کیلو دول" است؛ البته این متریکشه سیستم آمریکاییش رو نمی دونم.
- دوستی دیگری کتابی به من معرفی کرد با این عنوان :"انرژی درمانی با دست"؛ بد ندیدم که با همکاری همه دوستان ارزشی و ورزشی کتابی تهیه کنیم با عنوان "انرژی درمانی با دول". منتظر این اثر عظیم باشید.
- در نهایت این دفعه اگر کسی برای اثبات اینجور چرندیات به اصل عدم قطعیت هایزنبرگ بدبخت متوسل شه، جواب من اینه:"همین الان بر اساس این اصل تمامی مولکول های دول من(در مجموع یه دول کامل) امکانش هست(هرچند بسیار کم) تو دهن تو باشه(اگر دختر بودم احتمالا از سینه برای این ماموریت خطیر استفاده می کردم)؛ پس خفه شو و فکّتو نجُنبون که گازش می گیری(یکی غیر فمینیست جای من باشه با استدلالی مشابه راه برای رفتن سراغ عناصر مونث خانواده هم بازه). البته اگه اون زرنگ باشه می تونه جواب بده "بر اساس همون اصل احتمال اینکه دولت تو کون خودت باشه بیشتره ها..." که البته فک نکنم یکی که به این خزعبلات معتقد باشه، عقلش به این چیزها برسه.
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
کیلو دول پِر چی؟