سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Friday, October 12, 2007
از دور که به چراغ قرمز نزدیک می شدم، تعداد زیادی از گل فروشان خیابانی با دست های انباشه از دسنه های گل تاج خروس به سمتم جاری شدن. سرعتم رو کم کردم تا مدت زمان مواجهه با این صحنه درخشان-حرکت من و جوی گلها به سمت هم- رو هرچه بیشتر کِش بدم... در نهایت از یکیشون یه دسته گل هم خریدم. موقعی که حرکت کردم به دسته گل نگاه کردم و تنها یه لحظه به خاطر قیمتْ احساس غُبن کردم؛ اینجور مواقع فراموش می کنی که برای خیلی از قیمتهایی که می پردازی، پیشاپیش دریافت کردی. فک کنم اگه می خواستم اون صحنه رو مصنوعی هم درست کنم، باید خیلی بیشتر از این حرفا می سلفیدم.
2 Comments:
Blogger پسر قبیله said...
می دونی من وقتی یه پولی رو به هر دلیلی و هر جایی و هر جوری که خرج می کنم دیگه سعی می کنم بهش فکر نکنم که ضرر کردم یا استفاده ... اما اینجا تو پول رو فقط در ازای گل ندادی ... تو از خود گل خریدن هم لذت بردی

Anonymous Anonymous said...
بیست