سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Tuesday, September 18, 2007
قبلا گفتم که به نظر شخص من کلمه "همجنس بازی" رو می شه با برداشت دیگری قابل قبول دانست؛ اما در نهایت همین که یه نفر -الالخصوص یه همجنس خواه- از بکار بردن اصطلاح همجنس باز ناراحت می شه برای اینکه دنبال جایگزینی برای اون باشیم کافیه. من با همجنس خواهی و همجنس گرایی این مشکل رو دارم که نشان دهنده فعل نیستند. یعنی تا وقتی می خواهیم شخص را معرفی کنیم می توان از آنها استفاده کنیم( مثلا بگوییم فلانی همجنس خواهه)؛ اما مشکل از جایی شروع می شه که می خوای به خود فعل سکس اشاره کنی و اینکه طرف تنها تمایل داره یا به عمل هم می پردازه رو روشن کنی. در واقع همجنس بازی بیشتر به فعل اشاره می کند و این مشکل را ندارد اما از طرف خود گِی ها پذیرفته نیست. برای حل این مساله من ترکیب "همجنس خوابی" رو پیشنهاد می کنم...
3 Comments:
Blogger Soulmate said...
حالا چه اصراریه که مشخص کنیم عمل انجام میشه یا نه؟ نمی تونم تصور کنم چه جور جاهایی ممکنه کاربردش لازم بشه

Anonymous Anonymous said...
فککر کنم یکی از اشکالای کلمه ی همجنس بازی اینه که فقط به جنبه سکس اشارهمیکنه در حالیکه روابط گی ها جنبه های دیگه هی هم داره(مثلا جنبه عاطفی )این مشکلیه که کلمه ی
homosectual
هم داره و خیلیا ترجیح میدن از معادلای دیگه استفاده کنن.کلمه ی تو هم این مشکلو داره.

Anonymous Anonymous said...
homosexual :)