سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Tuesday, September 04, 2007
من فک می کنم لزبو فمینیسم دچار یه سری تناقض هاست. فک نکنم نیاز به توضیح باشه من با لزبین بودن و فمینیسم بطور جداگانه هیچ مشکلی ندارم ولی این ترکیب به نظرمشکل دار می رسه. اما دو تا از دلایل من:
- اول اینکه این حس که زنان زیباترن که از احساسات عمیق در این دسته است و یکی از مهمترین عوامل ایجاد سمپاتی در لزبوفمینیستها می تونه باشه، خودش ساخته پرداخته سالها حاکمیت برخورد کالامحور با زنه. و الا اگه در دنیای حیوانات نگاه کنیم نه تنها ماده ها زیبا تر نیستن که در اکثر اوقات این نره که زیباتره و به عنوان کالا خودشو ارزه می کنه... خلاصه از هرکی انتظار داشته باشی از یه فمینیست انتظار نداری که گول این زیبایی شناسی به احتمال زیاد مردسالارانه رو بخوره
- به علاوه من اینکه سکس با جنس مقابل باعث بازتولید کهتری زن می شه رو یه عقب نشینی تفسیر می کنم. تو باید به ذاتی بودن برتری مرد در سکس معتقد باشی تا تنها راه رو ترک تشخیص بدی. و الا یه فمینیست باید دنبال کسب سوبژکتیویته خود در همون حوزه ای باشه که از دستش داده نه اینکه به یه حوزه دیگه فرار کنه ...
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
در مورد دلیل دومت
این لزبوفمینیست‌ها معتقدند که سکس مهبلی رو جامعه‌ی مرد سالار بهشون تحمیل می‌کنه. در حالی سکس کلیتوریسی لذت بیشتری برای زن‌ها داره و دلیل بر اعتقاد اون‌ها به برتری مرد در سکس نیست