سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Friday, August 03, 2007
می شه درک کرد که برای زنان خیلی سخته در این شرایط آرایش کردن رو یه هو کنار بذارن. چراکه اینجور حرکات معمولا توسط عقلیت شروع می شه و با توجه به دید خراب شده مردها(خودمو مستثنی نمی کنم) این عقلیت نمی تونن جنس مخالفی رو برای سکس که یه نیاز کاملا طبیعی است، جلب کنن و می مونن بدون دسترسی به سکس. من یه راه حل دیگه پیشنهاد می کنم: زنانی که فمینیستن تنها به سمت مردایی برن که آرایش می کنن یا پارتنرهاشون رو به این کار تشویق و ترغیب کنن. در طی این روال می شه پیش بینی کرد زنان هم مردان رو آرام آرام به سمت آرایش کردن عمومی سوق بدن؛ یعنی همون بلایی که سر زنا در طی قرون و اعصار آورده شده. بعدها وقتی که آرایش کردن عمومی شد، بشینیم دور هم در شرایط برابر درباره حذف این کار بی خود و الکی وقت گیر صحبت کنیم.
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
از حضورتان در همبستگی وبلاگ نویس ها با دانشجویان ممنونیم
برای آن که این روز در خاطره ها بماند و اثری ماندگار خلق شود، ایده ای داریم که با همکاری وبلاگ نویسان بارور می شود. از همه ی شرکت کنندگان که شما را نیز شامل می شود می خواهیم که روز 14 مرداد به جز تغییر دادن عنوان وبلاگ خود به "14 مرداد روز همبستگی وبلاگ نویسان با دانشجویان دربند"، متن کوتاهی نیز که حداکثر 101 کلمه داشته باشد در مورد هم بستگی وبلاگ نویسان با دانشجویان یا هر موضوع دیگری که به ذهنتان می رسد و و به دانشجویان مربوط است بنویسید. 101 کلمه به پاسداشت صد و یکمین سالگرد انقلاب مشروطه انتخاب شده است.

بهترین متن های نوشته شده را به صورت جزوه ی کوچکی در می آوریم و پس از آزادی دانشجویان از طرف همه ی وبلاگ نویس ها به آن ها هدیه خواهیم کرد.

منتظر نوشته ی خلاقانه ی شما در روز 14 مرداد هستیم.
قربانتان