سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Friday, July 20, 2007
یه طرح به نظرم رسید که اگه مسئولان گرامی برای مبارزه با منکرات آنرا مد نظر داشته باشن، صد در صد نتیجه می­گیرن؛ آن هم با کمترین هزینه ممکن: پیشنهاد من اینه که برای کسانی که در جهت انجام وظیفه شهروندیْ منکراتی که در اطرافشان صورت می­پذیرند را گزارش می­دهند، یک دستگاه بی­ام­و آخرین مدل در نظر بگیرند و در پایان سال با قرعه­کشی به یه نفر خوش شانس ارزشی اعطا کنند. در جهت هیجان­انگیزتر کردن مسابقه می­شه بسته به تعداد مفسدان و شکل مفسده­ای که در هر تلفن اطلاع رسانی، گرفتار چنگال عدالت می­شوند، امتیازهایی برای شرکت در قرعه­کشی تعیین کرد. به هر حال فک نکنم هزینه 200 ملیون(نباید قیمت یه بی­ام­و آخرین مدل از این بیشتر بشه) در مقابل هزینه اطلاعاتی دوستان برای ارضا هدفی با گستردگی مشابه رقمی باشه...
پ ن: لطفا اگه روزی روزگاری این اتفاق واقعا افتاد، نیاین یقه منو جمع کنین که بهشون خط دادما. تقصیر من نیست که با مسیری که جامعه ما در جهت اون داره می­ره، روز به روز عرصه مفاهیم طنزآلود به نفع اتفاقات حقیقی تنگ­تر می­شه!
1 Comments:
Blogger گیس طلا said...
منکه می دونم تو خودت صوتی تصویری واسه دوستات تو سربازخونه اجراش می کنی...اما خداییش بدکاری کرده به دختره جواب رد دادی ...می رفتی یه خرابکاری می کردی تا خودش ولت کنه ...دارم فکر می کنم طفلک چی کشیده ...من درکش می کنم