سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Tuesday, July 17, 2007
به نظر من خوبه که در یه فرصت مناسب به پارتنرت یه دیلدو هدیه بدی. در واقع این کار یه جورایی استقلال دسترسی به ارگاسم محض رو از سکس نشون می­دی و دیگه هردو می­تونین مطمئن باشین تنها به خاطر ارگاسم شدن با هم نمی­خوابین یا به قولی با هم جلق نمی­زنین. به علاوه با این کار به طرفت نشون می­دی که حتی حاضر نیستی به دلیل تفاوت شکل ارگاسمْ برتری خاصی رو برای خودت متصور باشی.
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
شما زیاد آپ می کنید، اینست که من پستهای شما را ده تا ده تا می خوانم و اگر حرفی پیرامون یکی داشته باشم کامنتم را در آخرین پست شما می زنم. حالا، پیرو پست مورخ Tuesday, July 10 نگاهی به این لینکها بکنید بد نیست، مشکل شما یک پدیده روانشناختی شایع است که تئوریهای گوناگونی برای توضیح آن وجود دارد، از تاثیر اصول زبانشناختی گرفته تا عوامل ژنتیکی و الهام ناخوداگاه جنسی و...چندوقت پیش در محفلی از دوستان دراینباره بحث می کردیم، یک نفر تضمین می کرد در جلسات هیپنوتیزم درمانی می توان بخش عمده ای از خاطرات تلخ و شیرین کودکی را بازسازی کرد، وانگهی گویا در اینترنت از این خبرها نیست

http://www.apa.org/science/psa/sb-bauer.html

http://www.answers.com/topic/childhood-amnesia

http://psy.ucsd.edu/~pwinkiel/belli-winkielman-read-schwarz-lynn-PBR-1998.pdf

http://www.hawaii.edu/hivandaids/Memories_of_Childhood_Abuse__Dissociation,_Amnesia,_and_Corroboration.pdf

Blogger Alborz said...
bebin dar morede poste ghablit, to vaaghe'an vaase oon tarafe moghaabel ke behet pishnahaade sex daade ye zarre sho'ur ham ghaa'el nashodi haa! azize man dokhtari ke enghad az lahaaze fekri kaar doros baashe, mosallam bedoon hamchin fekri nemikone. manzooram ine ke nemishine messe in torshide haa baa khodesh chenin bardaasht haayio balghoor kone.