سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Thursday, July 05, 2007
با دوستی ماجرای گِی سیاسی رو مطرح کردم. کلی مسخره­ام کرد. گفتم:"همین مسخره کردنه که توجه جلب می­کنه. شاید باعث شه کسی با خودش بگه چرا اینا ترک سکس کردن؟". گفت:"آخه ترک سکس جایی معنی می­ده که وفور سکس باشه. تو جامعه ما کمبود سکسه که تو چش می زنه؛ نه وفورش". گفتم:"همچین­هام سکس غیر قابل دسترس نیست. مثلا جنده­­بازی و ازدواج...". گفت:"خجالت نمی­کشی خوابیدن با جنده رو سکس می­دونی؟". راست می گفت. داشتم به تفکرات خودم جواب پس می­دادم. من خوابیدن به جنده رو سکس نمی­دونم؛ همونطور که سکسی که فقط با ازدواج محقق شه رو؛ همونطور که پروسه مخ زنی و رسوندن یه دختر 18-19 ساله به رختخواب رو. حرف منم همینه که آهای من با وجودی که می­تونم با یکی بخوابم و دولمو تو یه سوراخ بکنم، نمی کنم. چون نمی­خوام پس نمی­تونم؛ شایدم نمی­تونم پس نمی­خوام. این ناتوانی در این نیست که دولمو امکان عملی رفتن در هیچ سوراخی رو نداره؛ بلکه در اینه که نمی­کِشم: یعنی کسی سوراخشو بکشه رو دولم بدون اینکه بینمون سکسی اتفاق بیافته؛ پروسه شبه سکسی که به نام سکس می­ره به خوردم، شکنجه­ام می­ده. و ترک این پروسه اسمش هرچی هست و اعلامش حالا به هر اسمی یه حرکته. یه بازنمایی درده و اعتراض. زنانی که شوهران یا سرنوشت کلیشه­ایشون در سکس رو ترک کردن، پیش از این حرکت هم با تعریف من و تو سکس نداشتن. آیا دراز کشیدن و اجازه دادن به یه نفر که با بدنت جلق بزنه اسمش سکسه؟ آیا کلی خاسگار دست به نقد داشتن که برای خوردن سندت به نامشون بوسیله رقم مهریه با هم رقابت می کنن، اسمش در دسترس بودن سکسه؟ آیا فتّ و فراوون بودن جوونای دول بدست که آماده ان با کمال افتخار فتحت کنن و تورو هم به لیست افتخاراتشون اضافه کنن، در دسترس بودن سکسه؟ هر چند دول عمود از درو دیوار ریخته ولی سکس اینا نیست. من می­دونم؛ تو هم می­دونی؛ ولی فک نمی­کنی اکثریت قریب به اتفاق مردم نمی­دونن؟ فک نمی­کنی لزبین های سیاسی هم این سکس قلابی رو ترک کردن؛ نه سکس اصلی رو؟ که اگر بود علامتی بود بر اینکه به احتمال زیاد مشکلی برای اعتراض نیست. حالا با استدلال مشابه می­تونی بگی اونا هم کار احمقانه­ای کردن چون چیزی که یا خودشو داشتن یا امکانشو، اصولا سکس نبود که ترکش ترک سکس باشه. من این حرفتو قبول دارم و تنها با احمقانه خوندش مخالفم؛ تحریم جنس تقلبی خودش فریاد زدن اینه که بابا این جنس تقلبیه؛ به علاوه این ترک اعلام شده مقاومت در برابر فشار جامعه است که می­خواد به زور بدل رو به جای اصل قالبت کنه...
پ ن: من علاوه بر این ماجرا علت دیگری هم برای ترک سکس دارم که البته اگه اون هم رفع بشه تحریم سکس سر جاشه. اما علت دیگه: تا وقتی کسیو دوست دارم ذهنم نمی­کشه با کَس دیگه­ای بخوابم(منظورم سکسه درست درمونه و الا تکلیف تقلبیش که معلومه). این رویکردیه که کاملا تعریفش برام یه طرفه است چون ازش لذت می برم، بهش پایبندم
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
khosheman amad.