سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Sunday, July 01, 2007
کلیشه­ها -در امتداد شکل دادن به ذهن تو برای اینکه از چی لذت ببری و از چی نبری- خیلی از اوقات تورو از لذتهای مخصوصی محروم می­کنن. یکی از کلیشه­های مرسوم که متاسفانه هیچکس باهاش نمی­جنگه کلیشه استهزاآمیز بودن خودارضاییه. می­خوام یه مثال بزنم که برای فهم لذتش تنها راه اینه که هیچ کلیشه­ ذهنی تحقیرآمیزی نسبت به خودارضایی نداشته باشی: یه شب که با پارتنرت دراز کشیدین رو تخت. بهش می گی "دوسِت دارم. و برای اینکه هیچ شائبه ای نداشته باشی که برای رسیدن به سکسِ امشبم اینو گفتم، جلق می­زنم" و اینکارو بکنی. خلاصه یه شب کاملا رومانتیک داشته باشی. حتی می تونی اول جلق بزنی و درست لحظه بعد از ارضا شدن بهش بگی "دوسِت دارم"؛ البته این دومی یه ایراد داره که دربرهه اول که بدون توضیح داری جلق می زنی می تونه سو تفاهمات بدی بوجود بیاره؛ که البته در نهایت با یه شوکی لذت بخش جبرانش می کنی.
پ ن: برای اجرایی شدن این ماجرا علاوه بر تو پارتنرت هم نباید خود ارضایی رو مسخره بدونه.
پ ن 2: ممکنه بگی خب چه نیازی به جلق؟ می گم" دوست دارم" و سکس نمی کنم و می خوابم. اولا که احتمال زیاد داره طرفت احساساتی شه و خودش پیش قدم سکس بشه. اگه تو امتنا کنی یه جورایی از بعد دیگهی با یه حس منفی حس مثبتو خنثی کردی اگر هم سکس انجام بشه، اصلا ایرادی نداره اما اون دیگه فاتنزی دیگری است. اما در امتداد این ماجرای مورد نظر من، می شه اینکارو یه جورایی یه تاکتیک برای جلب سکس دونست؛ که این ذهنیت، لذت طرفتو(در اون بعدی که منظور منه) چه بخواد چه نخواد کم می کنه. به علاوه تو تنها نیستی؛ حتی اگه طرف پیش قدم نشه و در نتیجه سکس نداشته باشین، احساس عدم انجام وظیفه برآمده از ته ناخودآگاه(شکل گرفته تحت تاثیر کلیشه های جنسی نظام مردسالار) طرف مقابل(مخصوصا اگه مونث باشه)، نمی ذاره از اون شب نهایت لذت (در اون بعدی که مد نظر منه) رو ببره و تنها راه اینه که عملا ببینه تو اونشب نیاز جنسی به اش نداری.
1 Comments:
Blogger void said...
This comment has been removed by the author.