سر خلا باسن لخت
آفتوبه
Saturday, June 30, 2007
شاید این تصور به ذهن خواننده برسه که من آدم جانماز آبکشی ام. اینطور نیست. در طول مدت نوشتن همین وبلاگ تغییر کردم و این مساله رو انکار نمی کنم. همیشه از آدمایی که می گن من از اول همین بودم، متنفرم. مثلا درباره همین فحشهای جنسی خود من یکی از استفاده کنندگانشون در حد گسترده در این وبلاگ بودم هرچند در دنیای واقعی هیچوقت اینجوری هام نبود. من این وبلاگ رو با هدف خالی کردن خودم ساخته بودم و توش با خیال راحت تنفرمو داد می زدم. اما روزی با تلنگری که یه دوست خوب به ذهنم زد دیدم که یه کارکرد این مساله بازتولید تحقیر به زن یا همجنس خواههاست. یعنی استفاده از یه کلمه به عنوان توهین می تونه غیر مستقیم توهین بزرگتری رو متوجه اونی که خودش واقعا مطابق با اون کلمه است، کنه. چیزی که من هیچوقت دوست ندارم اتفاق بیافته. خلاصه من از یه مقطع زمانی خاص تصمیم گرفتم روی فحشهایی که استفاده می کنم فک کنم و از اول اینطوری نبودم ادعامم نمی شه.
پ ن1: همین الانش هم در دنیای گاهی اینجور فحشها از دهنم می پره. معمولا بر علیه مامورین نیروی انتظامی یا حکومتی ها... اما شرمنده می شم و سعی می کنم تکرار نکنم نه اینکه خودمو توجیه کنم و بگم همینه که هست!
پ ن2: دوستان عزیز من خیلی راحت ترم به سوالات شخصی بصورت شخصی جواب بدم. واسه همین حالا که آدرس وبلاگ درکار نیست اگه یه آدرس ای میلی، آی دی مسنجری چیزی بذارین خیلی بهتره.
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
هاها، عجب دوست خوبی !

Anonymous Anonymous said...
SaWAleik Dawsh.
Dawsh yeki do bar didam neveshte boodi man kerkereye sex o in joor basat o keshidi payin . mikhastam bebinam haji shoma pa chikar mikoni? be nazar nemiad be seni reside bashi ke ghodrateto az dast dade bashi ...

Blogger void said...
آقا در همین راستا مدتی پیش من و چند تن از دوستان نهضت فحش های غیر تحقیر آمیز رو راه انداختیم. خوشحال میشم در این مورد باهات تبادل نظر کنم چون خیلی در مضیقه ایم. البته خسفباب و سففباب و اینارو خواهشا بیخیال شو چون دیگه زیادی تخیلی ان. فحشهایی که فعلا تصویب شده:

کون نشور

ناموس پرست (این یکی دو نشون با یه تیره)

اگه چیز دیگه ای به ذهنت میرسه دریغ نکن.

Anonymous Anonymous said...
پس دیگه تشویق لازم شدی...